uitslaper

A

Anoniem

Guest
Ons Marissa gaat elke dag na de papfles van 22.00 tegelijk met ons naar bed. Ze slaapt dan door tot de volgende ochtend ook een uur of 10.00. Zijn er nog meer van die uitslapers die liever laat naar bed gaan? Marissa is nu 5.5 maand.

Hoi hoi,

Hier geen uitslaper ! We hebben een schat van een dochter , zij gaat rond 19.00 naar bed en krijgt rond 23.00 een fles (overdag krijgt ze bv). Rond 05.00 wordt ze wakker en geef ik haar bv en dan slaapt ze de ene keer tot 06.30 en de andere keer tot 07.15.
Onze dochter is 5 mnd oud.

Groetjes en geniet van het uitslapen

Finn gaat rond 19.00 uur naar bed. Ik maak hem rond 21.30/22.00 uur even wakker voor zijn laatste voeding en daarna slaapt hij meteen weer verder tot de volgende ochtend 8.00/9.00 uur. Overdag is hij ook al zo'n luilak. Hij is na zijn voeding nog hooguit een uurtje wakker en daarna slaapt hij weer 2 tot 3 uur.

Onze dochter (nu 2,5 jaar) is ook al zo'n langslaper. Zij slaapt overdag ook nog wel 2 tot 3 uur. Heerlijk hoor, dan kom je zelf tenminste ook nog aan je rust toe.

Wouw zeg, dat is inderdaad lang!
Thijs is bijna 5 maanden en krijgt om half 11 zijn laatste fles (gaan we dit weekend proberen er af te laten, op advies van CB).
Hij slaapt dan tot 7 uur / 7.30 uur.
Als ik moet werken maken we hem om 7 uur wakker voor zijn fles, anders redden we het nml niet.

Groetjes

Hoi,

hier zijn het ook van die slapers. Luuk is nu bijna 4 en gaat nog elke middag naar bed. Ik moet hem na anderhalf uur wakker maken. En 's avonds om kwart voor 8 zegt hij, kom mama ik wil naar bed en dan slaapt hij tot de volgende morgen 8 uur.
Dat wordt wat als hij straks naar school toe moet.

Lieke en Nick krijgen 's avonds om 21:30 de laatste fles en 's ochtends om 7 uur maken we ze wakker, anders kom ik niet uit met de voedingen.
Ik zit nu wel op 4  voedingen.
O ja ze zijn van 23 oktober. Dus nu 4 en een halve maand.
Overdag na de fles zijn ze een uur   tot anderhalf uur wakker en dan slapen ze weer 2 en een half uur aan een stuk.

Heerlijk. Tijd voor jezelf maar ook voor Luuk en je huishouden.

Groetjes Miranda

Wat een heerlijke verhalen...
Dewi is ook pas van 20 november en nog erg klein (ook voor haar leeftijd). Voorlopig zit ik nog op een nachtvoeding. Het lijkt me erg lekker als die er straks van af is.

Geniet van jullie slaapkopjes!!

Lars krijgt om 23 uur zijn laatste fles (dat geeft zijn papa de kans om nog even van hem te genieten: na zijn werk geeft hij hem een fles en legt hem dan in bed; vervolgens slaapt ons manneke door tot 23 uur). Hij krijgt sinds gisteren ook rijstebloem door deze laatste fles.
Als onze wekkers niet gaan, slaapt hij dan zo door tot 8 uur (na de oppasdag maandag, werd hij dinsdag pas rond 9 uur wakker).
Hij slaapt overdag nu ook lekker lang tussen het eten en spelen door. Kortom: het is een vrolijk en tevreden manneke geworden!

Hi

wij hebben ook een uitslapertje. Fleur krijgt om 10 uur 's avonds de laatste voeding, dan gaat ze naar bed en slaapt ze tot half 8, tenminste dan maak ik haar wakker, want dan staan mijn borsten op springen. Ze krijgt volledige borstvoeding en is nu 16 weken. En dit doet ze eigenlijk al vanaf dat ze 10 weken oud is.

groetjes
lia

Terug
Bovenaan