Hoi hoi,
Ik zet het ook hieronder, want ik denk dat het met eten te maken heeft.
Niet dat ik het erg vind hoor, maar toch het klopt niet naar mijn zin.
Ik heb een zoon van bijna 6 maanden (van 30juli).
Hij gaat 's ochtends steeds langer slapen ik heb er al 1 fles afgehaald en ook geen rijstebloem meer in zijn laatste fles van 20 uur, maar nog wordt het 's ochtends na tienen! En hij slaapt dan ook echt.
Wie weet wat ik kan doen, wakker maken doe ik alleen op vrijdag omdat hij naar het kdv moet, maar wil het eigenlijk niet zomaar doen, omdat hij dan heel snel moe, lees vervelend, wordt.
En soms is het ook wel 9 uur hoor, maar en vanmorgen was het weer 10.15 en gisteren laatste fles om 8 uur gehad en 8.15 lag hij in bed.
Hij eet nu het volgende
200 Pap (om 8 uur dikke en als hij later word maak ik hem minder dik van rijstebloem)
Fruit (hoeveelheid van min. 1 banaan en soms meer)
200 Fles
Groente (ik denk hoeveelheid bijna zoveel is als potje olvarit van 6 maanden)
200 Fles
En van fruit en groente kan hij blijven eten, hij vind het zo lekker, maar op=op.
Herkent iemand dit?
Ik moet 31 jan weer naar het cb.
Groetjes Nathalie
Ik zet het ook hieronder, want ik denk dat het met eten te maken heeft.
Niet dat ik het erg vind hoor, maar toch het klopt niet naar mijn zin.
Ik heb een zoon van bijna 6 maanden (van 30juli).
Hij gaat 's ochtends steeds langer slapen ik heb er al 1 fles afgehaald en ook geen rijstebloem meer in zijn laatste fles van 20 uur, maar nog wordt het 's ochtends na tienen! En hij slaapt dan ook echt.
Wie weet wat ik kan doen, wakker maken doe ik alleen op vrijdag omdat hij naar het kdv moet, maar wil het eigenlijk niet zomaar doen, omdat hij dan heel snel moe, lees vervelend, wordt.
En soms is het ook wel 9 uur hoor, maar en vanmorgen was het weer 10.15 en gisteren laatste fles om 8 uur gehad en 8.15 lag hij in bed.
Hij eet nu het volgende
200 Pap (om 8 uur dikke en als hij later word maak ik hem minder dik van rijstebloem)
Fruit (hoeveelheid van min. 1 banaan en soms meer)
200 Fles
Groente (ik denk hoeveelheid bijna zoveel is als potje olvarit van 6 maanden)
200 Fles
En van fruit en groente kan hij blijven eten, hij vind het zo lekker, maar op=op.
Herkent iemand dit?
Ik moet 31 jan weer naar het cb.
Groetjes Nathalie