Uitslapertje van bijna 6 maanden

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

Ik ben er een hele tijd niet meer geweest, maar hier gaat eigenlijk ook alles goed, maar ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Niet dat ik het erg vind hoor, maar toch het klopt niet naar mijn zin.
Ik heb een zoon van bijna 6 maanden (van 30juli).
Hij gaat 's ochtends steeds langer slapen ik heb er al 1 fles afgehaald en ook geen rijstebloem meer in zijn laatste fles van 20 uur, maar nog wordt het 's ochtends na tienen! En hij slaapt dan ook echt.
Wie weet wat ik kan doen, wakker maken doe ik alleen op vrijdag omdat hij naar het kdv moet, maar wil het eigenlijk niet zomaar doen, omdat hij dan heel snel moe, lees vervelend, wordt.
En soms is het ook wel 9 uur hoor, maar en vanmorgen was het weer   10.15  en gisteren laatste fles om 8 uur gehad en 8.15 lag hij in bed.
Hij eet nu het volgende
200 Pap (om 8 uur dikke en als hij later word maak ik hem minder dik van rijstebloem)
Fruit (hoeveelheid van min. 1 banaan en soms meer)
200 Fles
Groente (ik denk hoeveelheid bijna zoveel is als potje olvarit van 6 maanden)
200 Fles
En van fruit en groente kan hij blijven eten, hij vind het zo lekker, maar op=op.

Herkent iemand dit?
Ik moet 31 jan weer naar het cb.

Groetjes Nathalie

Hoi,

mijn oudste was ook zo'n uitslaper. Helaas had de tweede daar geen kaas van gegeten en onze jongste is vannacht vijf keer wakker geweest en wij dus ook. Het is per kind zo verschillend maar ik zou me er geen zorgen over maken. Hij zal het wel nodig hebben.

Groetjes van marloes

Hoi,

Mijn kleine kan ook zo lekker tukken hoor! Ik zou me er ook niet te druk om maken.
Ik haal alleen mijn kleine (als ik vrij ben dan) uiterlijk om 8 uur uit bed. Niet dat ik niet wil dat ze verder slaapt maar omdat ze anders zo veel moet eten in een korte tijd. Als ik moet werken haal ik haar om half 7 uit bed. Als ik haar dan nog later uit bed haar als 8 uur is haar ritme helemaal ver te zoeken en ik merk dat ze dat echt nodig heeft.
Maar als je kleintje zo lekker slaapt... Prima toch!!

Groetjes,

FRieda

Hoi hoi,

ik zal me eigen er niet te druk over maken hoor!!
Dylano is ook zo'n uitslapertje, en hij en ik vinden het allebei heeeeerlijk!!
De ene slaapt gwn langer en meer dan de andere.

Geniet er maar van!!

PS: zit jij toevallig ook op Babyopkomst?? Heb daar zo'n soortgelijk topic geizen.

Groetjes Debby.

ohhhhhhhh ben zo jaloers!!! die van mij slaapt geen enkele nacht door, afgelopen nacht kwam hij alweer om 23.50  en om 05.00.
Ik zou er lekker van genieten hoor maar kan me aan de ene kant wel voorstellen dat je je een beetje zorgen maakt als hijecht tot 10.15 slaapt. Ik moet zeggen een vriendin van mijn zusje heeft ook een dochter die echt zo'n slaapkop was en nog steeds is.

Maar ik moetzeggen dat ik er heel wat voor over zou hebben als hij een keer door zou slapen.

groetjes chimene
mv levi 12-06-07

Hoi hoi,

En ik me maar druk maken, maar ik zie dat er meer van die lekker slapers zijn.haha
Maar het is zeker wel ideaal, 's ochtends op je gemak wakker worden als ik vrij ben heerlijk.
Ach ga er maar van genieten zo lang het nog kan.

En Debby inderdaad ik zit ook bij het baby op komst forum. Toevallig, hihi.

Groetjes Nathalie

Terug
Bovenaan