Uitslapertje!

A

Anoniem

Guest
Goedemorgen dames,
ik ben al een tijdje wakker maar mijn kleine prinses ligt nog lekker te slapen.
De laatste dagen word ze pas rond half 11-11 uur wakker!
Daardoor is haar ritme wel veranderd, ze gaat nu later naar bed voor haar middagslaapje: 14:30u-15:00u en slaapt dan tot 17:00-17:30u, vervolgens gaat ze pas om 20:00-20:30u weer naar bed, terwijl ze eerst om 19:00u-19:30u naar bed ging.
Op zich vind ik het geen probleem hoor want ik ben toch 3 weken vrij en ik houd ook wel van uitslapen.
Hoe laat worden jullie kleintjes wakker?
Groetjes van Sonja.

Hoi Sonja,

Tara wordt doordeweeks wakker (gemaakt soms) rond 7:40 uur en in de weekenden wordt ze wakker tussen 8:45 - 9:30 uur.

Wat lekker dat jouw prinsesje tot zo laat uitslaapt!

Groetjes,

Shivana

Jemig wat een tijden dames!!!!

Jennifer wordt erg vroeg wakker, tussen 6 en half 7.   Vanochtend was het eindelijk weer eens een keertje half 7. Vorige week was ze ziek (hele week) en werd ze voor 06.00 uur al wakker!!!

Ze gaat 's avonds uiterlijk om 19.00 uur naar bed (later haalt ze gewoon niet).

hoi hoi

lekkerrrrrrrrr maar pas op want misschien is het ff een vase en is het zo voorbij dus geniet er maar van

Ryan wordt rond 07:00   - 07:30 wakker bijna de hele week eigenlijk

hij gaat 's avonds om 20:00 naar bed toe

groetjes moekje

Lekker, vooral nu je vrij bent!
Feline is al weer 2 nachten uren aan het spoken... En vanmorgen was ze dus pas om half 9 uit bed vandaan. Ze moest wel want ik moest voor controle naar de vk.

groetjes Maris

hoi,

Jesse is op verschillende tijden wakker!

Tussen 8 uur en half 11, vandaag was het half 10. super hoor!

groetjes Linda

hallo,
heerlijk joh zon slaapkop! Raar is dat he? dat je dan zelf eerder wakker bent, normaal als je vrij bent word je van haar wakker neem ik aan!
Geniet maar lekker toch?

jelte wordt meestal rond 7.30-8u wakker. Soms ook wel eens om 7 of 8.30u, maar dat zijn uitzonderingen!

gr. Saskia. (mv Jelte 9-6-07)

Hey sonja lekker hoor.
Maarja ik mag niet klagen Fenna  gaat om 20.00 naar bed en slaapt dan tot 08.00-08.30 en haar zusje Yara is nu 12 weken en die krijgt om 21.00 de laatste fles en slaapt dan tot 09.00.

Liefs nancy
(mv Fenna 26-07-07 & Yara 29-08-08)

Terug
Bovenaan