uitspraak

A

Anoniem

Guest
Zat te twijfelen of ik dit wilde neer zetten, dus toch maar ff in het kort.
Vandaag de uitspraak gehad van de rechtzitting.
Hij heeft 18 maanden gekregen, waarvan 6 maanden voorwaardelijk met een proeftijd van 2 jaar.
Wat dus inhoud, hij zit tot mei 2008 vast.
Hij zou vast wel in beroep gaan maar voorlopig zit meneer achter slot en grendel.

liefs kim

Nou meid....opgelucht?
Heb je in ieder geval goed de tijd om alles weer een beetje op een rijtje te krigen en je leven weer een beetje op te pakken.....toch?

Succes iig! Ik denk aan je!
Liefs Annet

Jeetje.. wat zul jij opgelucht zijn..
Nu langzaam je leventje weer gaan invullen met mooie/leuke dingen..
Ik ben ontzettend blij voor je!!

Esmé mv Kay

ps: Wordt een beetje verdrietig van de gedachte wat hij je dan wel niet allemaal heeft aangedaan dat hij zo'n straf heeft gekegen.. Lieve Kim, je mag trots op jezelf zijn! Je bent echt een enorm sterke vrouw én mama..

Zoals Esmee zegt: Voor nederlandse begrippen een flinke straf. Daar moest ik al vaak aan denken met het verlengen van zijn voorarrest (heb ooit rechten gestudeerd dus weet er nog wel iets vanaf). Des te meer een hele grote pluim voor jou dat je eindelijk de stap hebt gezet.

Succes met alles hoor!

wat zul je opgelucht zijn, even weer tijd om op adem te komen. Je kunt trots zijn op jezelf

Liefs sandra en een dikke knuffel van tess

Hallo Kim,

Ik hoop dat tot mei volgend jaar voor jou genoeg ruimte geeft om enigszins tot rust te komen en een nieuw bestaan op te bouwen! Alle sterkte daarmee!

Ellen mv Julian

gelukkig zit hij in ieder geval tot mei vast Hoop dat dit voor jullie genoeg tijd is om een beetje alles weer op regel te krijgen!Als ik je ergens mee kan helpen gewoon zeggen he!
we denken aan jullie hoor!
liefs mira

Hoi Kimmar

Ben jij opgeluchtt door deze strafmaat (altijd onder de maat......)? Ik hoop écht dat jij en je mannetjes snel weer rustig en zelfverzekerd door het leven kunnen. Maar dat jij daar alles aan zult doen, heb je natuurlijk al een keer bewezen!

Je bent een sterk mens en een fantastische moeder!

Take care
Susan mv Gijs en Sophie

Terug
Bovenaan