uitspraken ....... (waar je even raar van op kijkt.....schaam! nav topic sunflower)

Ik heb de topic van sunflower gelezen, direct toen hij geplaatst was..
...en natuurlijk met een beste glimlach, goh wat kan ik daarom lachen, echt genieten............................

Maar nu begint onze jongste dochter toch eindelijk te praten (lees: losse woorden)
want mevrouw vertikt het, ze kan gewoon heel veel zeggen, alleen wanneer het haar
uitkomt. Ze is meer een van eerst goed luisteren, dan zeker weten dat ik het
kan en dan doe ik het wel en vaak dan ook redelijk goed.

Maar nu heeft ze toch enkele woorden die niet altijd goed gaan.......
tsja en wat ik daar van moet denken ...haha

mama-->   PISJES                 --> visjes........oke nog niet zo erg..

maar dan......"papa, neuke pop''             huh?? wat???

OOOOO je bedoelt:.........

leuke pop....

een geluk ze heeft het nog niet in het openbaar gezegd, haha

gr diana

Hahaha, je schaamt je diep als ze het te pas en te onpas  zou zeggen. Maar het klinkt best grappig.

Dean heeft het woordje kuut/kut ontdekt. Maar wat hij er nou precies mee bedoelt weten we niet. Klinkt ook niet echt heel netjes natuurlijk. Nu maar hopen dat het niet opvalt.

Groetjes,
Nelly mv Dean

Hey!

Gisteren nog! Ik kreeg door toedoen van Thomas een paar enorme krabben van de kat over mijn arm. Waarvan 2 krabben met bloed. Thomas zegt nu dus al twee dagen tegen iedereen die het wel of niet wil horen:

Mama, bloed poes!!!!     Geloof me, om je dood te schamen als je niet het hele verhaal kent,,,, Mensen kijken me aan zo van: wat vertel je dat kind alemaal???

Kus, Marieke

hahahah geweldig!!

Mike kan geen tikkie zeggen, we spelen vaak tikkertje.
Ipv tikkie zegt ie dikke.......
Tja en hij kan dan opeens met het spel beginnen, ook in een supermarkt als hij in  de  boodschappenwagen zit. En laat er dan net qua postuur een volle man   voorbij komen...en dan zegt mike dikke...tja ikke een rood hoofd en mike in een deuk!

liefs jen en mike

Nu mag ik natuurlijk niet meer achterblijven met nieuwe verhalen!!!!

Als ik smorgens beneden kom zeg ik altijd tegen onze rottweilerpup; Hoi Beer, heb je lekker geslapen lekkere dikkont?

Lopen we dus weer in de winkel, mijn mannetje zit te wachten in de kleedkamers bij zo'n videofilmpje (goede uitvinding by the way) met nog tig vaders... kom ik eruit.. en je voelt um al aankomen; haaaaaaaaaaai mama.... lekkele dikkelkont....

Mijn vent compleet in een stuip... andere vaders die je gelijk even keuren alsof Berta 2 langskomt lopen... tjonge jonge jonge.... leuk zo'n pratende spiegel....

HAHHA, geweldig topic!

Waar ik het schaamrood op mijn kaken krijg is het woord SLET. Hiermee bedoelt Tessa slak. En aangezien er regelmatig een door de tuin loopt roept ze heel hard slet, slet, slet!
Zo ook dus in de dierentuin..ze ziet een slak en roept heel hard eeeh, mama SLET! Je had die mensen eens moeten zien!

Inmiddels zegt ze toch al beter slak, dus hoeven we minder rood te worden!

Terug
Bovenaan