uitstapjes met baby

hoi!

Ik heb een dochtertje van bijna 3 en van 4 maanden. We hebben nu vakantie maar gaan niet echt weg, maar willen wel uitstapjes doen, dat is ook leuk voor  onze oudste.
We proberen het wel te doseren, bv een middagje ofzo omdat de jongste ook meegaat. Ik merk dat de jongste heel onrustig wordt soms tijdens zo'n uitstapje, vooral als er veel om haar heen gebeurt. Is dat nou slecht om haar mee te nemen? Ik vind het nl ook wel eens leuk om wat met z'n 4en te doen en we hebben niet altijd oppas. En voor onze oudste is het soms best saai thuis, zeker met dit 'gezellige' weer, hahaha.
Wat vinden jullie?

Groetjes
Petra

Nee hoor. Ik vind van niet. Die kleine moet daar toch aan wennen. Misschien kan je het wel wat prikkelarmer maken door de kap van de kinderwagen omhoog te doen en hier eventueel een hydrofielluier over te hangen, zodat er niet zoveel prikkels doorkomen.
Groetjes Veerle

Tsja, je kunt moeilijk altijd maar thuis blijven! Je oudste moet je ook vermaken. Misschien is meenemen iin een draagzak ook een optie? Dan zitten ze zo lekker vertrouwd tegen je aan. Wij gaan dan meestal ook één dagdeel, zodat het andere deel van de dag lekker rustig is.

groetjes,
Sabine

Hallo,

heel herkenbaar! Ik heb een dochter van bijna 2,5 jaar en een zoon van bijna  5 maanden. We gaan ook altijd maar 1 dagdeel weg, omdat Stijn moeilijk slaapt in een andere omgeving. Als we ergens naar toe gaan waar het druk is, leggen we hem in de kinderwagenbak met inderdaad een hydrofiele luier eroverheen als we merken dat hij zo moe is en wil slapen.
Het is vaak ook splitsen als we met zijn 4en weg gaan: de een blijft bij Stijn en de ander gaat met Iris de boel verkennen.

groetjes,
Kiki

Terug
Bovenaan