uitstel op alles, geen iui en geen ivf

Heee lieve Meiden,

Ik heb op dit moment een erg moeilijke tijd samen met mijn man, mijn man heeft op dit moment een burnout en ook nog een depressie, waarvoor hij medicijnen in moet nemen, aangezien dat totaal niet combineert met zwanger worden, hebben we samen besloten om het helemaal af te zeggen, a.s. donderdag moet ik naar de gyn en ga ik het ook daar doorgeven, dus ik laat me afhalen van de wachtlijst voor ivf. We willen het nu even niet omdat het gewoon te veel spanningen opleverd in onze relatie. We hebben gelukkig een dochtertje van vijf jaar, en willen gewoon heel hard aan onze relatie werken om het goed te houden. Ik kom nu weer uit vier zware dagen omdat mijn man onze relatie helemaal niet meer zag zitten, nu hebben we toch besloten om door te gaan, maar wel onze tweede kinderwens even los te laten, en misschien volgend jaar wil in het traject te gaan, nu is het zeker geen goed idee om er voor te gaan. Ik blijf jullie nog volgen hoor, en ik zal de lijst bij blijven houden omdat ik dat leuk vind. Jullie allemaal heel veel succes met zwanger worden.

Liefs en een dikke knuffel voor jullie allemaal van mij

hi mick,

Ik wil je heel veel sterkte wensen de komende tijd. Ik hoop dat jij en je man bij elkaar mogen blijven en hopelijk dat je volgend jaar je kinderwens mag vervullen.

Hou je taai!!

Marielle

hoi mick

Ik las je berichtje en wilde even zeggen dat ik het heel naar voor jullie vind. Ook al passen depri en zwanger worden niet bij elkaar je hebt er zo lang op gewacht naar uitgekeken en nu dit.
Ik hoop dat jullie relatie weer naar de betere kant gaat door het stop te zetten en er aan te werken. Maar het zal zwaar worden veel sterkte

liefs rozemarijn

Heee lieve   Mick,

Wat een moeilijke keus moet dat geweest zijn! Maar zoals ik het lees denk ik wel een erg goede keus. Want het is enorm belangrijk om de relatie goed te houden. Jeetje zeg en een burn out een een depressie, lijkt me zwaar voor hem maar ook zwaar voor jou!
Hoop voor je dat alles goed komt tussen jullie twee!!!!! Ik wil je enorm veel liefde en sterkte wensen en hoop (en duim) dat jullie hier samen erg sterk uit gaan komen.
Neem er genoeg tijd voor!!!!

Een hele dikke knuffie,
Sjan

Lieve Lieve Mick,

Wat vreselijk zeg, en wat een moeilijke beslissing moet dit zijn.
Jullie willen gaan voor jullie relatie samen, en er samen zijn voor jullie kleine meid, maar dat wil niet zeggen dat de wens op nog een kind dan ineens weg is.

Maar de basis voor een kindje is nu eenmaal een zeer goede relatie, dus ik vind het een hele goede beslissing van jullie, ik hoop dat er mogelijkheden zijn in het ziekenhuis dat als jullie straks misschien toch nog de poging willen wagen je niet weer compleet onderaan de lijst komt te staan, je klok tikt natuurlijk al best heftig, maar dit is nu allemaal voor latere zorg.

Lieve Mick, ik wens jullie alle sterkte toe, en hoop dat jullie samen het geluk weer mogen vinden. Samen met jullie kleine meisje (zeker voor haar is het zo ontzettend belangrijk straks weer twee gelukkige en vrolijke ouders te hebben)

Ook wil ik je man veel sterkte en kracht wensen om zo snel mogelijk weer uit deze burnout/ depressie te komen, het leven is veel te mooi

Ik denk aan je!

Als je wilt praten of gewoon even een luisterend oor zoekt, ik ben er voor je, en je weet me te vinden (wanneer dan ook)

Liefs,

Cynthia

HOI MICK, MEIS IK WENS JULLIE HEEL VEEL STERKTE!!
MOET NIET MAKKELIJK ZIJN GEWEEST, IK HOOP VOOR JULLIE DAT HET BETER GAAT EN JULLIE ELKAAR WEER VINDEN.
DIKKE KNUFFEL EN TOT HORENS
LIEFS ILONA

Terug
Bovenaan