<p>Na de geboorte van ons kindje wil ik graag gebruik gaan maken van uitwasbare luiers. Zijn er mama's die ervaring hebben met uitwasbare luiers? </p><p>Ik zou graag van andere mama's willen weten welk merk jullie aanbevelen en welk materiaal inleggers (bamboo/houtskool/microfibre), hoeveel luiers/ inleggers jullie gemiddeld hebben aangeschaft voor de geboorte van jullie kindje en of jullie verschillende maten hebben gekocht of de verstelbare variant?</p><p>Zelf heb ik 1 luier van het merk happy flute met bamboo inlegger uitgeprobeerd bij mijn nichtje, ik vond het absorberend vermogen van de luier en inlegger meer dan voldoende, wel zat de bamboo inlegger na een poosje dubbelgevouwen doordat mijn nichtje veel aan het lopen en spelen was en vond ik bij het verwijderen van de inleggers dat deze wel erg nat aanvoelde.</p><p>Ik vroeg me verder af of kindjes sneller wakker worden tijdens de nacht wanneer zij in de luier geplast hebben als de inlegger zo nat blijft en hoe jullie ervaring is met bijvoorbeeld luiereczeem of andere huidklachten? </p><p>Alvast bedankt voor jullie tips en het delen van jullie ervaring
</p>