Uitwendige versie is gelukt Uk is gedraaid YEAH!!!

Yeaaaahhh oohhh ben zo blij ?

Gister morgen moest ik voor een gesprek naar de gynaecoloog, dit i.v.m. de stuitligging van onze Uk.
Ze vertelde me dat we deze week nog voor de versie moeten gaan omdat ik al 37 weken ben.Na wat controle werd er druk overlegt en of ik even vanmiddag mij wilde melden bij de poli. Ze overvielen me enorm. Ik was samen met mijn moeder heen en wist even niet wat te doen. Ik had niet veel keus van de rest van de week zou er geen plek zijn.

Dus ach veel tijd om je druk te maken is er niet….

Vriend van zijn werk getrokken en op naar het ziekenhuis. Eerst aan de hartmeters, daarna de spuit waar je baarmoeder de weeën van remt maar zelf krijg je het warm en hartkloppingen phoe… heel naar… en daarna draaien maar.
Uk wilde echt niet…. Dus het was heftig… zuchten zuchten 2 man sterk met 4 handen je baby draaien mijn hele buik uit positie en ineens YES!!!
Gedraaid…. Phoe de tranen liepen over me wangen wat kicken dit.

Nog een 3/4 uur aan de hartscan.. uk was niet blij had eerst een lage later een te snelle hartslag maar gelukkig was alles daarna okay.

Eenmaal thuis enorme buikpijn.. een warme douche hielp maar even. Daarna ging Uk flink in beweging en een paar uur later dacht ik oeps hij is weer terug. Mijn buik zo hard ik kon alleen voelen dat hij zich had verplaatst.
Toch maar even met het ziekenhuis gebeld, die wilde me gelijk weer zien. Daar weer aan de hart meters maar dat was in orde en gelukkig bleek op de echo dat Uk nog gewoon koppie down lag. Hij was wel om zijn as heen gedraaid en zoekt nu gewoon een nieuwe plek. Harde buiken zal ik de komende dagen nog wel voelen…

Maar ohhh wat een KICK!!!!!

Super zeg! Ik zat al te wachten op een berichtje van je ;)
Ik ben echt heel blij voor je dat het gelukt is, nu hoef je je niet meer zo druk te maken om de keus wel of geen keizersnede. Hopelijk blijft hij/zij nu zo liggen en heb je straks een goede bevalling. Ik lees wel wanneer het zo ver is! :)

tjonge... fijn dat het uiteindelijk gelukt is! idd schijnt het heftig te zijn voor jezelf als ze aan je zitten te draaien.. zal best ook beurs zijn... poeh...

Terug
Bovenaan