<p>Dag dames,</p><p>Momenteel ben ik precies 35 weken zwanger. Eergisteren (zondag) moest ik naar het ziekenhuis omdat ze a.d.h.v. mijn klachten dachten dat ik een zwangerschapsvergiftiging had. Er zijn testen afgenomen en een controle gehouden. Godzijdank had ik alleen ijzertekort en een lage bloeddruk. Nou heeft de verpleegster geprobeerd om tijdens de CTG het hartje van mijn baby te zoeken die ze uiteindelijk na paar min. gevonden heeft en die erg zachtjes klopte wat wij niet gewend waren van hem. Pas na een minuut of 10 klonk het harder en zo herkenden wij onze kereltje weer. Ik heb een medische zwangerschap omdat mijn baby een CCAM heeft (longsekwest/longafwijking) gelukkig gaat het goed met de afwijking en mag ik zelfs normaal bevallen. Alleen toen de gyneacoloog kwam en zag dat de baby 'nog' dwars lag, vroeg ze wanneer ik de volgende echo heb. Ik zei dat dat over 3 dagen is en daarom heeft ze mij 3 dagen de tijd gegeven. Als de baby na 3 dagen nog niet is ingedaald dan gaan ze volgende week een uitwendige versie doen. Dit is mijn eerste zwangerschap en van mijn zussen heb ik begrepen dat het erg pijnlijk is voor mij en belastend is voor de baby. Nou weet ik ook toevallig dat het hartje vd baby na de uitvoering zal vertragen. Ik ben er bang van geworden en weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet doen. Een uitwendige versie, of zo afwachten en dan kijken of het toch een keizersnede gaat worden.. Ik kom er maar niet uit. Sorry voor de lange bericht. Ik hoop dat er mama's zijn die mij op weg kunnen helpen.</p><p>Veel liefs!</p>