Uitwerking van de pil

Ik vraag me af, of het nou veel invloed heeft je als de pil nog niet zo lang slikte(half jaartje ongeveer)
ik ben dus eind juni gestopt, maar hoe lang duurt dat dan ongeveer voordat die hormonen uit je bloed zijn? en duurt dat korter dan bij iemand die de pil 5 jaar onafgebroken slikte?
Ik weet wel dat er ook gevallen zijn die de pil bijv. 15 jaar slikten en vlak na het stoppen meteen zwanger waren maar....

thnx girls, love Barbarella

Hallo,
Volgens mij is het per persoon erg verschillend. Zelf ben ik maar 3 jaar aan de pil geweest. Toen ik stopte was ik redelijk snel zwanger (na een maand). Nogmaals, ik denk dat het per persoon erg verschillend is. Ik kan er ook niet veel overzeggen betreft ervaringen op dit gebied.
Groetjes

Hoi,

Heb ongeveer 7 jaar de pil genomen en ben eind april gestopt. Was de eerste keer gewoon ongi na 30 dagen en jah, nu zit ik nogaltijd te wachten op mijn ongi. (16 dagen overtijd en 3 negatieve testen)Je ziet, het verschilt van persoon tot persoon. Ik hoop natuurlijk dat het voor jou wel snel raak is.

Liefs,

Bea

Dat vind ik lief, ik was trouwens na een paar dagen al ongesteld na het stoppen met de pil.

(misschien moet je ff langs de arts gaan en om een bloedtest vragen? die is zeer betrouwbaar toch. zo heb je meer zekerheid!)

He Barbarella,

Iedereen is inderdaad anders, maar het hormoon wat je binnen krijgt door de pil is zodra je stopt niet meer schadelijk voor een evt. zwangerschap. Wel kan je lijf erg in de war zijn omdat de cyclus niet meer gestuurd wordt door de pil, maar nu zelf weer aan het werk moet doen.

Ik was zelf ook meteen na het stoppen ongesteld en mijn 1e cyclus was 30 dagen. Nu 2e ronde

Succes,

Groeten Vanessa

Ja, ik ben nu 4maanden gestopt en heb ook nog niet echt een regelmatige cyclus gehad...1 week te vroeg, 1,5 week te laat dan weer 5 dagen eerder een lichte bloeding....echt ik kan er geen pindakaas van maken.....hoop dat ik deze keer dus echt 5 aug ongi wordt dat komt er eindelijk regelmaat in....ja of beter helemaal niet meer ongi... ; - )

Terug
Bovenaan