Uitwisselen ervaringen babygebaren?

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ik las vorige week dat er meer meiden zijn die geinteresseerd zijn in babygebaren. Ik heb vandaag het boekje 'Babygebaren, de eerste woordjes' binnen gekregen. Hierin staan 50 veel gebruikte gebaren.
Ben meteen maar tijdens het eten begonnen met een paar gebaren. Ben wel benieuwd wie hier nog meer mee aan de slag gaat en op welke manier.

Groetjes
Judith

hey

ik had laatst hier ook een artikel over gelezen, erg interessant.
leek me ook leuk om met te beginnen
zou je niet een paar standaard gebaren kunnen beschrijven wat in dat boek staat?

groetjes

Wij hebben er vandaag ook al veel lol aan beleefd. Bent is nu 7,5 maand en we hadden hem al zwaaien geleerd. Met als gevolg dat hij dat nu de hele dag doet. Zijn grote broers (3 en 5 jaar) hebben net voor het naar bed gaan al gebaren geoefend. Ze zijn niet zo heel eenvoudig om zo uit te leggen (in het boekje staat een plaatje),
Maar melk is bijvoorbeeld vuisten met je duimen omhoog en dan je handen van boven naar beneden bewegen (alsof je een koe melkt). Snap je hem een beetje?

Vooral de gebaren voor broer, eten, meer, slapen hebben we vandaag al uitgeprobeerd. Bent ligt helemaal dubbel van het lachen dus ik ben benieuwd hoe het gaat lopen.

Judith

Terug
Bovenaan