Uitzichtloze inleiding

<p>Na een behoorlijk pittige medische zwangerschap zou ik ingeleid worden in week 38 van mijn zwangerschap.  Het is mijn eerste kindje.</p><p>Dag 1 ballonkatheter gehad van 40cc. Geen resultaat.</p><p>Dag 2 ballonkatheter van 50 cc. In de avond ballon eruit gevallen.</p><p>Dag 3 door de ballonkatheter 2 a 3 cm ontsluiting, maar baarmoeder mond is nog niet verstreken. Baarmoeder nog teveel gekanteld en baby ligt nog te diep. Hormoonveter gekregen. Deze heeft helemaal niets gedaan. Morgen wordt een nieuwe veter geplaatst.</p><p>Bij weer geen resultaat, word ik naar huis gestuurd en gaan ze het over een paar dagen opnieuw proberen.</p><p>Mijn klachten zijn zodanig dat ik er in week 35 al helemaal doorheen zat. Zolang mijn placenta nog functioneert en de kleine het nog goed doet gaan ze niet over op een keizersnede. </p><p>Gevoelsmatig ga ik dit echt niet trekken! Heeft er iemand nog tips / ideeën wat ik kan vragen of als argumenten kan aandragen dat de inleiding wordt doorgezet?</p><p> </p>

Jeetje vervelend voor je. Ik weet natuurlijk niet wat je klachten zijn maar ik heb nu twee bevallingen gehad eerste een spoed ks en tweede normale bevalling zonder pijnstilling maar wel met een flinke knip en een hoop hechtingen, en als ik weer mocht kiezen zou ik zeker voor de normale bevalling gaan. Ik was nu binnen twee weken zodanig hersteld dat ik alles weer kon alleen mijn conditie was nog niet top, bij de keizersnee had ik na 6 weken nog steeds behoorlijk veel last. Het is moeilijk vooral het wachten op het laatst maar probeer het voor jezelf zo comfortabel mogelijk te maken en laat andere alles voor je doen.. lang kan het nu niet meer duren uiteraard is de gezondheid van je kindje ook belangrijk maar zoals je zelf zegt gaat dat goed. Vee sterkte en hopelijk mag je snel je baby in je armen sluiten

Terug
Bovenaan