Ukje voelen??

Hi ladies!!

Was even benieuwd of iemand van jullie uk al voelt bewegen?
Ik ben as zaterdag 15 wk zwanger (3e kindje) en ik heb sinds een paar dagen het idee dat ik ukkie voel, maar het lijkt me nog zo vroeg. Het is steeds op dezelfde plaats en alleen als ik rustig zit... Het voelt echt als een borreltje in mijn buik.. Zou dit t al zijn?? Gek, ik weet dat gevoel dus echt niet meer van mijn andere 2 zwangerschappen...

Benieuwd naar jullie reacties!

Hoi MamaBo,

Ik ben moren 15 weken en ik voel de kleine al een week of 2 duidelijk af en toe bewegen hoor.
schopjes...denk ik dan en hij/zij ligt graag in mijn linkerlies en onder mijn navel.
Erg grappig gevoel die uk. Nu nog erg leuk tot ik 38 weken zw ben dan vind ik het vast iets minder leuk zoveel drukte in mijn buik :)

groetjes
Charlotte

Hi MamaBo,

Ik ben bijna 18 weken zwanger...
Ik heb het helemaal nog niet gevoeld.. Kindje ligt erg ver naar achter en placenta aan de voorkant dus warschijnlijk komt het daardoor..
Woensdag moet ik weer op controle, ben benieuwd wat ze ervan zeggen..

Denk niet dat het met 15 weken al vroeg is hoor, van mijn1e voelde ik het ook erg duidelijk rond 15/16 week...
Geniet ervan!

Ik ben nu 14 weken zwanger en ik had gister ook het idee dat ik wat voelde maar had wel een groot vraagteken boven mijn hoofd hangen. Misschien was het wel een dwarse scheet LOL!!!!
Maar als je eerder kinderen hebt gehad dan herken je het gevoel gwoon wat eerder.
Geniet ervan, ik kan niet wachten tot een duidelijk schopje!

x

Hello :)

Net nieuw hier en ik zag dit berichtje..
Ik ben nu 13 weken zwanger en ik heb het ook hoor.Heb ook al meerdere zwangerschappen gehad en het is niet gek,omdat je weet hoe het voelde herken je het onbewust denk ik toch sneller.

Groetjes Kizzy
(veel kriebel plezier geniet ervan nu het nog "leuk"is )

Oh wat zou ik graag willen weten waar ik op moet letten. Schijnt inderdaad bij opvolgende zwangerschap te zijn dat je het in deze periode kan voelen heb ik gelezen. Ik ben voor het eerst zwanger dus weet niet hoe het voelt en waar ik op moet letten. Kunnen jullie dat uitleggen?

Jeetje, dan voel ik dus idd sinds een paar dagen ons ukkie... Wat leuk!!!!

Het voelt voor mij als een soort van plopje in mijn buik. Soms kun je denken dat tbje darmen zijn, maar dan merk je dat t gevoel zich vaker herhaald en weet je gewoon dat het je uk is... Sommige beschrijven het of dat ze een vlindertje voelen fladderen hun buik...

Terug
Bovenaan