Ultieme cadeau voor vader en gelijk samen zijn, heel belangrijk ook voor jezelf

Dames ik weet het, ik kreeg laatst al een keer de tip van een vriendin, waarvan de kleine nu half jaar is.

Plan nu alvast een avondje met zn tweetjes, ga lekker uit eten, naar de bios, theater. Koop vast kaarten voor zijn favo artiest, of een voorstelling.
Reserveer, zodat je er niet onder uit kan, heel belangrijk ook voor jezelf je hebt iets om naar toe te leven, hoe zwaar dat ook zal zijn om je kleintje achter te laten. Maar als je het nu al niet vast zet, dan wordt het straks alleen maar moelijker.
En het geeft een boost voor je relatie.

Ik ga gelijk maar even surfen wanneer Ronald Goedemondt in de buurt is.

liefs nath

ps, vergeet niet vast de datum door tegeven aan opa en oma voor het oppassen hihi

hey nathalie,

hele goede tip!!! wij doen dit nu ook regelmatig.. en het is heerlijk om even geen mama te zijn maar gewoon Christien.wij gaan vaak even ergens uit eten of naar de bios of lekker een weekend weg of iets dergelijks.. mn man gaat ook wel eens alleen naar een concert met vrienden of even ergens drinken s avonds.. het geeft inderdaad een boost en dan kun je weer verder met je relatie.. anders ben je altijd maar de papa en mama.. wij plannen dit niet maar bedenken het opeens. en dan zien we wel ff op we oppas kunnen regelen:p gaat vaak wel goed:p maar straks hebben we er 2 dus als ze dan ergens moeten slapen... dit zal eerst geen probleem geven omdat de kleine dan nog wel in de kinderwagen kan slapen..

succes meiden met plannen!

Liefs, Christien

He hallo,

Helaas komt Guns n' roses de eerste week van oktober, dus daar gaan we toch maar niet naar toe.

Wij hebben wel kaartjes voor de oudejaarsconference van Guido Weijers. Dus in december gaan wij samen een avondje weg. Denk wel dat je gelijk hebt en als je nu al vast kaartjes besteld je ook zeker gaat en je anders het risico loopt dat je toch voor de makkelijke weg kiest en thuis blijft.

En Nathalie, al kaartjes besteld..????

Super idee! Het lijkt me vreselijk als je uit elkaar groeit door datgene wat je allebei zo graag wilde.

Nee, ik wil heel graag mama zijn, maar ik ben ook meer dan dat. Nu maar hopen dat ik niet in janken uitbarst als ik de kleine straks 'moet' achterlaten hahaha!

kaarten besteld hoor!!! alleen hij komt pas in april hahahah. Dan maar tussentijds naar ons fovo restaurant.
Ben ook benieuwd hoe het straks gaat met visite enzo, je weet wel moeten we gaan kiezen wie naar welke verjaardag gaat? Omdat er gerookt wordt bijvoorbeeld.
We hebben gelukkig wel vrienden met kindertjes, dus dan kan die kleine van ons daar gewoon ook op bed zeg maar.

liefs

ja goed idee!
Mijn man en ik zijn ook van plan om snel weer een avondje uit te plannen en een oppas te regelen.
Ik denk dat als ik daar heel lang mee wacht, het alleen maar moeilijker wordt om de baby een avondje naar een oppas te brengen.
Ook willen we snel weer proberen om met onze baby 's avonds bij vrienden ofzo op bezoek te gaan, zodat die kleine went om ergens anders te slapen. Zo blijven we lekker flexibel.
Vrienden van ons hebben 3 kinderen en gaan er regelmatig met hen op uit en die kinderen slapen overal goed. Ze slapen zelfs ergens goed zonder dat hun ouders er bij zijn (kinderen zijn bijna 1, 2 en 4), zodat zij af en toe een dagje of zelfs weekendje voor hen zelf hebben. Wat erg goed is voor hun relatie! Ik hoop dat ons kindje ook zo makkelijk wordt.Is fijn voor haar, maar komt dan ook zeker de relatie van mij en mijn vent ten goede.Want het lijkt me echt geen probleem om dingen op te zeggen en niet meer alles te kunnen doen door de komst van ons kindje. Maar wij willen ook een goede relatie houden met elkaar! Kinderen worden groot en gaan zichzelf redden, maar wij blijven met elkaar "opgescheept", dus belangrijk om het leuk te houden;)

Liefs Maartje

ja goed idee!
Mijn man en ik zijn ook van plan om snel weer een avondje uit te plannen en een oppas te regelen.
Ik denk dat als ik daar heel lang mee wacht, het alleen maar moeilijker wordt om de baby een avondje naar een oppas te brengen.
Ook willen we snel weer proberen om met onze baby 's avonds bij vrienden ofzo op bezoek te gaan, zodat die kleine went om ergens anders te slapen. Zo blijven we lekker flexibel.
Vrienden van ons hebben 3 kinderen en gaan er regelmatig met hen op uit en die kinderen slapen overal goed. Ze slapen zelfs ergens goed zonder dat hun ouders er bij zijn (kinderen zijn bijna 1, 2 en 4), zodat zij af en toe een dagje of zelfs weekendje voor hen zelf hebben. Wat erg goed is voor hun relatie! Ik hoop dat ons kindje ook zo makkelijk wordt.Is fijn voor haar, maar komt dan ook zeker de relatie van mij en mijn vent ten goede.Want het lijkt me echt geen probleem om dingen op te zeggen en niet meer alles te kunnen doen door de komst van ons kindje. Maar wij willen ook een goede relatie houden met elkaar! Kinderen worden groot en gaan zichzelf redden, maar wij blijven met elkaar "opgescheept", dus belangrijk om het leuk te houden;)

Liefs Maartje

Terug
Bovenaan