Undercover Lover

Ik vind het zo'n te gek progamma.
Hoe stelletjes elkaar hun relatie zuur maken hihihi.
En gewoon weg blijkbaar alles over hebben voor 100.000 euro!!
En dat ze dan straks uitleg aan hun partner moeten geven, waarom ze de grens overschreden hadden, en dat ze dan als antwoord geven: Ja je wou toch zo graag die 100.000 euro!! Ooohhh zo prachtig dit.

Ik vind dit progamma veel beter als Temptation Island.

En die Paco die gewoon in zijn nakie dat bed in duikt naast die anorexia lelijke Stefanie,
Ik lig helemaal dubbel  van het programma.

Maar Sergio is best een lekkere gozer.

Ik kan niet wachten tot maandag, weer een nieuwe aflevering!!

Groetjes Mama van Joëlla.

ik hou ook echt van zulke progamma's !!
ik heb et maandag pas voor de 1ste keer gezien en ik vond het ook super !!

ik kan er echt niet bij waarom iemand zn relatie op het spel zet voor 100.000 euro ok het is een hoop geld maar ik heb het er toch echt noooit voor over !!

kus mariska

echt smullen ja...
ze doen er zelf aan mee...dus eigen schuld.

maar ik vraag me weer af of het niet allemaal nep is!
bij temptation island vorige keer was het ook niet helemaal fair gegaan!
(die meid die al na 1 dag sex in het zwembad had.... )

Ja klopt
Die Bianca uit België, is in het echt een prostituee (als ik het zo goed schrijf)
Die vriend van haar wist van alles af, en hij moest gewoon goed toneel spelen, en lekker gaan nep janken. Ze kregen er natuurlijk dik voor betaald!
Die Bianca heeft nu een eigen seks bedrijf, en het gaat nu erg goed met haar bedrijf sinds Temptation Island. (bronnen uit de krant)

Het schijnt nu zo te zijn dat die Anoushka uit Undercover Lover ook een prostituee is.
En in België zijn ze niet zo streng met het controleren van mensen voor zuks soort programma's als in Nederland.
Maar daar komt verandering in zeggen ze in België.
Dit heb ik gelezen op het forum van Undercover Lover.

Maar toch vind ik het nog steeds te gek!!

Groetjes Mama van Joëlla.

Sorry hoor, maar ik vind het verschrikkelijk. Je wordt zo genept met die programma's het zijn of acteurs, of mensen die in het normale leven in parenclubs te vinden zijn. Die zitten er echt niet mee wat hun partners uitspoken en met wie. Ellen

Terug
Bovenaan