Undercover papa heeft tips nodig

Ik zie mijn vrouw regelmatig door deze topics scrollen, dus ik hoop dat ik hier goed zit.

Ik ben hier dus even undercover, want mijn vrouw is zwanger en ik wil haar graag een keer verrassen zonder dat ze het doorheeft.

Ik ben dus op zoek naar tips. De standaard dingen zoals chocolade vallen een beetje af (dat kan ze op dit moment echt niet meer zien) en bloemen zijn ook geen groot succes, want haar neus werkt momenteel nét iets te goed. Bad-dingetjes dacht ik ook aan, maar een heet bad schijnt weer niet zo’n topidee te zijn.

Wat zou jullie oprecht blij maken? Iets kleins of juist iets verrassends, waarvan je denkt: dit is écht precies wat ik nodig had.

Alle ideeën zijn welkom!

Bij babypakket of zwangerboxen zitten nog wel eens weekend weg kortingen van landal, center Parks of hotels bij. Dit wilde ik steeds wel maar mijn man gaaf vaak niet zo'n reactie daarop. Wanneer ik er weer over begon en wilde boeken was de datum alweer voorbij. Zowel bij de eerste als nu met de 2de zwangerschap gehad. Daar baal ik wel steeds flink van. Ook bij deze zwangerschap voor gesteld om met zijn 2en te gaan of wel ons zoontje mee, 2,5 jaar.

Misschien vind ze dit leuk?

Terug
Bovenaan