Uniek kraamcadeau?

Hoi allemaal...

Ik weet niet hoe jullie het ervaren maar ik vind het altijd lastig om een origineel kraamcadeau te vinden voor mijn vriendinnen of familie als er een kleine spruit is geboren.

Wat is uniek? Wat is leuk? Altijd lastig... wat is jullie ervaring?

Voor mijn kleine Thomas heb ik als kraamcadeau een aantal zelfontworpen shirtjes gekregen van mijn vriendin Kelly - deze kwamen van www.klerenmakendebaby.nl ... zij heeft doorgegeven wat voor shirt ze wilde met welke bedrukking en voor weinig geld een uniek shirt gemaakt voor mijn thomas.

Super leuk natuurlijk!

Ik ben benieuwd hoe jullie dit doen met kraamcadeaus?

Hoor graag jullie ideeen.

Groetjes sandrien.

Goedemorgen Sandrien,

Voor dichte familie en vrienden probeer ook iets speciaals te doen.

Voor mijn schoonzus had ik een kraammand ggemaakt met allerlei cadeautjes was ook heel leuk!

Je kan ook en omslag doek laten bedrukken of een kkoffertje met spulletjes laten maken etc. Het is ook maar net wat je ervoor wilt uitgeven.

Groetjes

Een omslagdoek laten bedrukken, wat een goed idee is dat. Dat is ook iets wat ik nog niet heel veel heb gezien nog. Een leuk doek met de naam of een leuk hartje er op is heel speciaal.

Ik denk dat ik hier maar eens achteraan ga, bedankt! :)

Groetjes sandrien

Ik heb al een aantal keer een houten kinderen stoeltje laten maken bij een instelling voor verstandelijk gehandicapten. Ze schilderen de houten stoeltjes in allerlei vrolijke kleurtjes. Op de achterkant van de stoel kan je de naam van het kindje laten zetten met houten letters en een leuke afbeelding. Het is iedere keer een super groot succes om te geven. Iedereen vindt het zo leuk om een gepersonaliseerd kraamkado te krijgen.

Hou wel rekening dat ze ongeveer een week nodig hebben om het stoeltje te maken. Een stoeltje kost ongeveer tussen de €25,- tot €30,-

Ik heb na de geboorte van onze dochter een slinger (vlaggetjes van stof) gekregen met haar naam er op. Super leuk en origineel. Deze hangt nu op haar kamer, maar kunnen we straks ook met elke verjaardag gebruiken. Misschien is dat iets?

Wat nu ook helemaal in is zijn Nordic producten. Zoals een handgemaakte/samengestelde speenkoord of bijtring waar je bijvoorbeeld ook de naam van de baby op kan laten zetten. Zeer praktisch en origineel. Voor een vriendin van mij heb ik laatst bij Fliebr een leuk setje gekocht. De kralen zijn gemaakt van silicoon en zijn BPA vrij, ook niet erg onbelangrijk. Dus veilig voor de baby. Origineel, goedkoop en van goede kwaliteit!

www.fliebr.nl

ik bond het koffertje die ik kreeg bij mijn oudste super leuk met naam en ontwerp can het geboortekaartje van grietjeengreet.nl

heb ze ook al weer vaak kado gedaan echt ee  aanrader!
v

Abouthoutendeco.net 
volgens mij heet het zo haha. 
Heb je ook hele leuke originele dingen en kun je eventueel kiezen voor geschenkbon, dan kan ze er zelf iets van uitzoeken. 

Terug
Bovenaan