Uniek!!

Ben gister op nacontrole geweest, alles was goed.
Ben gelijk even op de weegschaal geweest en ik ben negen kilo lichter als voor de zwangerschap.
Kijk dat is het betere werk, mijn broek zakt alleen wel van mijn kont.
Hoe is het bij jullie met de kilootjes, en zijn jullie streng aan het lijnen?? Ik wil er nog wel een paar kilo afhebben, maar vraag mij af of ik ooit weer een platte buik krijg.

Groetjes Geeske

nou nee,ben nog niet aan het lijnen.
bij mij moet er 8 kilo af en dan ben ik weer op mijn oude gewicht...maar begin hier pas weer mee als ik moet gaan werken maar dan met sporten en niet met een dieet

he is dat even mooi dan, zwanger zijn, bevallen en dan ook nog 9 kilo lichter!! Goed hoor! Ik zit zelf nu 2 kilo onder mijn startgewicht bij de zwangerschap! Dus ben ook al helemaal blij. Ik was lekker wezen shoppen een paar weken terug, omdat idd alles van mijn kont zakte. Kon gewoon een maatje kleiner aan, maar mijn lijf is helemaal anders, heb ineens een taille, en ja die buik ik vraag mezelf idd weer af komt dat nog goed... maar dat d8 k bij Senne ook, en toen kwam het ook weer redelijk in model! Dus k houd moed, negen maanden na de bevalling ben je pas weer een eind op het goede pad he! :D

Helaas hier nog steeds 8 kilo boven mijn normale gewicht. zolang ik nog borstvoeding geef ga ik zeker niet lijnen. Ben nog nooit van mn leven op dieet geweest, alleen wel eens om aan te komen. Ben benieuwd hoelang het nog duurd voordat ik weer een normaal geweicht heb en mn broeken weer pas. word er een beetje triest van onder tussen...
liefs,
Mar

Helaas hier nog steeds 8 kilo boven mijn normale gewicht. zolang ik nog borstvoeding geef ga ik zeker niet lijnen. Ben nog nooit van mn leven op dieet geweest, alleen wel eens om aan te komen. Ben benieuwd hoelang het nog duurd voordat ik weer een normaal geweicht heb en mn broeken weer pas. word er een beetje triest van onder tussen...
liefs,
Mar

Ik was bijna terug op gewicht maar ondertussen ben ik weer aangekomen................ dus toch maar wat meer opletten. En sinds gisteren ben ik weer gestart met sporten. Maar ook ik vraag me af wat er met dat buikje ga gebeuren haha!

Ik was bijna terug op gewicht maar ondertussen ben ik weer aangekomen................ dus toch maar wat meer opletten. En sinds gisteren ben ik weer gestart met sporten. Maar ook ik vraag me af wat er met dat buikje ga gebeuren haha!

Ik moet er nog 1 kilo vanaf, dus dat is nog wel te doen....maar dat buikje, tja, dat heeft zijn tijd wel nodig denk ik...hier ook hoor, pfff. Ik denk sowiso dat dat hier nooit meer helemaal goed komt. Maar dat is niet erg, na twee kindjes hoef ik er ook niet meer zo uit te zien als op mijn 15e hè.

Terug
Bovenaan