Unieke fotoshoot van de bevalling

Ben je zwanger? Of ken je iemand die zwanger is? Dan ben ik op zoek naar jou.Ik ben Ellen, getrouwd, moeder van een dochter van 15 en naast mijn fotografie heb ik nog een leuk vrijwilligersbaantje in de GGZ. Ik wil mijn fotografie graag uitbreiden dus vandaar mijn oproepje.Ik wil heel erg graag een bevalling fotograferen. Niet de gewone bevallingskiekjes maar een professionele shoot. Hoe mooi is het om het meest bijzondere moment in je hele leven vast te laten leggen met mooie creatieve foto's. Mensen maken foto's van alles, vakanties, verjaardagen, trouwen enz. maar wanneer je ze vraagt naar wat dé dag is die hun het meest is bij gebleven dan is dat toch wel de bevalling. In Amerika gebeurt het al steeds vaker dat men de bevalling door een prossionele fotograaf laat vastleggen en nu probeer ik daar hier, in Enschede en omgeving, ook mee te beginnen. Omdat ik hier nog geen ervaring mee heb wil ik de shoot dus gratis aanbieden. Ik heb, ondanks dat ik geen ervaring met geboorteshoots heb, er wel alle vertrouwen in dat het prachtige foto's zullen worden. Ik heb al heel wat jaartjes ervaring als fotograaf, ik heb een fotostudio in enschede en werk dus ook met een professionele apperatuur. Om alvast een beetje een idee te hebben van wat ik wil doen kun je op het internet even zoeken op "birth photography".Mocht je interesse hebben of heb je vragen, mail me gerust en wie weet.

Dag Ellen,

Het lijkt ons een leuke idee! 21 juli ben ik uitgerekend, en ga ik poliklinisch in VKC in Enschede bevallen. Het zou leuk zijn als je bij de geboorte van onze kind een fotoshoot willen doen. Graag hoor ik van jou,

Mvg Maryna

Terug
Bovenaan