Unieke suggesties zwangerschap bekendmaking met kerst

<p>Hi hi allemaal!</p><p>sinds een aantal dagen weten we dat we in verwachting zijn! Totaal niet verwacht aangezien we 10 maanden zonder pil actief zijn en er nog geen sprake was van ook maar een vorm van een cyclus... super blij!!!</p><p>maar... we willen met kerst aan beide gezinnen dit geweldige nieuws vertellen. Hebben jullie nog leuke ideeën hoe dit te doen? Hoe hebben jullie dit verteld? We zijn beide erg close met onze familie zodoende. <br /><br /></p><p>liefs maanbo</p>

Leuk hoor! Gefeliciteerd!
je kan de kerstboom versieren met roze en blauwe details.
flesje wijn geven met een etiketje er op van opa oma tante oom ofzo!
een klein cadeautje inpakken met kerst inpakpapier!

Een zwangerschapstest in een cadeauverpakking :) of een echo in een fotolijst inpakken. Of een romper/boekje oid. Of het toetje verzorgen en daar iets op schrijven met eetbare inkt of iets met muisjes.. of als je van de spelletjes bent: hints of 30 seconds met verwijzingen naar babydingen. 
Leuke verrassing :)
En van harte :)

Wat leuk, gefeliciteerd!?
Misschien een kerstbal laten maken?!? En dan erbij vermelden: mag ik deze volgend jaar zelf ophalen in jullie boom opa en oma?

Gefeliciteerd!

Wij hebben het toevallig ook bekendgemaakt tijdens kerst (vorig jaar). Wat wij hebben gedaan is twee cadeautjes onder de boom gelegd, een '9 maanden boek' voor mij en 'help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt' voor hem. Deze hebben we tegelijkertijd uitgepakt en aan de rest laten zien. Hun blikken waren hilarisch! Erg leuk om het zo te vertellen!

Ik zag van de week wat leuks op tv bij Counting on op tlc. Daar had ze een sticker in een ijskommetje gedaan. Moet je maar eens kijken. Vond dat echt zn tof idee!
En natuurlijk nog gefeliciteerd!?

Hi meiden!
bedankt voor de felicitaties! We zijn zo blij!
ik zal eens gaan overleggen met m’n mannetje wat we gaan doen! Er zit vast een kanshebber bij!

groetjes maanbo

Terug
Bovenaan