unive

zit even met unive verzekeringen
ik ben 10 weken zwanger en werk op oproepbasis ,ben gewoon verzekerd bij unive ,maar als ik 1 week niet werk moet ik gelijk bijbetalen (komt omdat ik via uitzendburo werk)
dus ik ga straks al ze nix meer hebben (ze hebben nu nog wel elke week werk maar begint nu minder te worden ) ga ik bij mijn vriend in de unive

hij heeft een basis pakket ,ging gister heen voor een toppakket aan te vragen ,kan dat pas in Januari weer
dus conclusie ,krijg niet veel vergoed toch?????
ik wou dus in het ziekenhuis bevallen wie weet hoeveel dit gaat kosten???????

en kraamhulp ik las iets van 3,80 per uur ?????????/

mischiendat iemand het zo weet
heb nog even geen zin om unive te bellen maar als jullie het niet weten zal ik het toch moeten doen
groetjes 10 weken
 
ik zit wel bij het azivo... maar meestal verschillen ze niet zo veel...ik ben aanvullend verzekerd dus ik krijg het 1 en ander vergoed... bij ziekenhuisbevalling zonder medische indicatie betaal je normaal iets van ..schik niet...427 euro...daarvan krijg ik 217 vergoed wat het een stuk aantrekkelijker maakt... als je wel medische indicatie krijgt... kost dit je niks...
Bovendien als het goed is kost een thuisbevalling je ook helemaal niks dus waarom ga je dan niet thuis bevallen in eerste instantie en als het nodig is kan je altijd niet naar het ziekenhuis MET medische indicatie...
De kraamhulp betaal ik ook zoiets alleen is bij mij de eerste 25 uur gratis...hoop dat je wat aan deze info hebt...
 
Bij mij is de kraamhulp 3 euro 60 meen ik per uur, wanneer de bevalling begint en een verloskundige aan te pas komt is gratis(krijg ik vergoed) en als ik in het ziekenhuis zonder medische redenen ga bavallen kost het me 225 euro en elke dag dat ik langer zou blijven met de baby kost me 3oo euro per dag, Heb ik wel een mediche reden dan wordt alles vergoedt.

hopend jou hiermee te helpen
 
nou ik kan je wel vertellen dat ik het alemaal duurder vond dat dat ik dacht hoor. Ik ben 18 december poliklinisch bevallen in het wkz en ben daar 1 nachtje gebleven en heb thuis nog 6 dagen kraamhulp gekregen. Rekening voor de kraamhulp was bijna 1400 euro en voor die ziekenhuis bevalling zeker nog 700 euro ofzo, als je de bedragen precies wilt weten kan ik het wel voor je nazoeken, dat moet je dan maar even laten weten.

groetjes sandra
 
oh ja en ik ben bij de iza verzekert, een hele goeie verzekering, want ik heb alles vergoed gekregen gelukkig, maar het is wel goed dat je je verdiept in de kosten, want anders valt het straks zo tegen

gr sandra
 
Unive ziekenfonds kent een eigen bijdrage voor de kraamhulp van 3.40 per uur stond mij bij en poliklinisch bevallen zonder med. indicatie is iets van 254 euro. Als je een toppakket hebt heb je geen eigen bijdrage voor de kraamzorg.
 
Terug
Bovenaan