Up-date Finn en Cb geweest.

Hoi dames,

Vandaag heeft Finn zijn tweede prikjes gehad.
Finn moest even hard huilen maar was gelukkig al snel weer stil. Zo trots op mijn kleine ventje!
Finn weegt nu 6285 gram en is 61.7 cm.
Hij is nu 14 weken 5 dagen.
Gewicht heel iets boven het gemiddelde, lengte heel iets onder het gemiddelde, prima dus!!!

Helaas heeft Finn wel spruw en moet daar dus voor behandeld worden. Ik ook omdat ik bv geef.
Ook krijgen we een doorverwijzing voor een echo van zijn heupjes.

Volgende week vrijdag moeten weer naar de kinderarts voor zijn reflux.
De arts op het Cb gaf aan dat als Finn nog zo veel last blijft houden (nu ongeveer 3 aanvallen op een dag) en wij het als ouders niet meer volhouden we de kinderarts moeten bellen en eisen dat ze hem opnemen in het zkh.
Hoop dat het niet nodig is.

Als Finn geen last heeft is hij echt super goed te pas lekker vrolijk veel lachen, heerlijk mannetje!
Finn was gezellig met de Cb arts aan het kletsen en moest schaterlachen toen ze hem met de stethoscoop ging onderzoeken. Lekker ding!!!

Liefs Daan.

Hej Daan,

Wat mooi dat Finn het (op de reflux na) zo goed doet! Hopelijk krijgt ie nu geen last van zn prikjes. Heeft hij nu 2 keer gehad of al 3 keer?

Ik hoop ook zo voor jullie dat zn reflux snel over gaat! Die pijnaanvallen lijken me zo verschrikkelijk!
Hopelijk hoeft het niet zover te komen dat hij opgenomen moet worden. Zal voor jullie duimen!

Fijn weekend!

xxx

Hey Es!

Ben ook echt trots op mijn ventje!
Hij heeft eerst heeeel lang geslapen. Moest hem wakker maken voor zijn voeding, zat ondertussen al 6 uur tussen!!!
Finn voelt nu wel iets warmer aan. De vorige keer heeft hij helemaal geen last gehad dus zal het nu ook wel minimaal zijn.

Jij ook fijn weekend.

X Daan

wat fijn dat het weer goed met hem gaat waarom moet finn een foto laten maken van zijn heupjes ,, marina moet dat ook omdat ik vroeger ook iets had met me heupen ,,

leuk he dat het z'n lache bekkies kunnen zijn ,,,!!! x mandy

Hey Daan,

Wat fijn dat het (inderdaad buiten de reflux en spruw om) zo goed gaat.
Flink kereltje inderdaad! Lars is zoveel afgevallen door die buikgriep dat hij nog maar 5400 weegt :-( Hoop dat hij snel weer aan komt.

Heerlijk als ze zo schateren! Echt een bikkeltje hoor die Finn! Mag je zeker trots op zijn en ook op jezelf!

Hoop echt dat het niet nodig is dat hij opgenomen wordt, maar aan de andere kant is hij er daarna misschien wel vanaf en dat geeft ook weer een stukje rust.
In ieder geval heeeeel veel sterkte en succes en hoop op goed nieuws als we terug zijn van vakantie!

Dikke knuffel en xxx van ons!

hooooooooooi,,,

wat mooi zeg,,, dat hij zo snel weer stil is na de prikkjes,, van het spruw zijn ze met een behandeling met een paar dagen van af,,:D

verder veel sterkte ermee,, en hoop dat het weer een beetje beter word met finn....

liefss,,,

Hey Daan,

Die kleine Finn groeit hartstikke goed zeg!! Dat is wel ontzettend fijn he?
Heeft Finn verder geen last meer gehad van de prikjes?
Bodhi had van de eerste ook nauwelijks last, maar van de tweede wel wat meer...
Balen van de spruw...hoe kwamen ze daar achter?
En wat zul je trots zijn geweest weer daar, Finn al aan het schaterlachen bij de arts, de charmeur :).

Beetje late reactie...eerst was Bodhi echt niet lekker en daarna erg druk met de andere kids :), maar denk evengoed aan jullie!

Liefs van ons

Terug
Bovenaan