Up date Jochem

Zo nu ff tijd om wat te schrijven hihi kom nergens meer aan toe.......
We tobben nog steeds wel met de reflux van ons menneke.....
Inmiddels zijn we 2 bezoeken aan de hap verder en een bezoek aan de kinderarts.
En dat allemaal in de avond maar goed vast staat dat ons menneke toch echt verborgen reflux heeft.
Heel vervelend maar goed te behandelen met med en dikkere voeding.
Med heeft tie gekregen echter de zantac (maagbeschermer) slaat niet aan. Nu vanmorgen weer op co bij de ha geweest en nu nexcium voor geschreven gekregen en die moet ik straks ophalen bij de apotheek.
De motilium zetpillen tja hihi als ie ze binnen hield ging het heel goed maarja meneer ging of gelijk poepen of hij zat net zo lang te wurmen tot hij zelf die zetpil eruit schiet.
Nu hebben we de vloeibare vorm en dat gaat goed.
Verder is ons meneertje zelf van 7 naar 6 voedingen gegaan en doet het heel goed.
Hij huilt 's avonds wel erg veel maar echt van de pijn/last van de reflux.
's nachts slaapt ie op 1 voeding na goed door......
Vrijdag gaan we naar het cb wegen enz dan meer.
Hoe gaat het bij jullie?
Geniet allemaal lekker van het weer.......

Liefs Louise

joh wat een gereis heb je al achter de rug.
hopelijk werkt de nexcium wel.
enneh zeg nou zelf, zo'n zetpil vraagt er toch om terug geschoten te worden.
toppie dat hij al met een voeding minder kan.
hopelijk gaat het slapen snachts zonder reflux pijn ook beter.

pascal vind het heerlijk buiten, lekker knorren in zijn wagentje in de schaduw.

liefs
smooty

Fijn dat hij het nu al iets beter doet. Hopelijk wordt het snel nog wat beter en kom je zelf ook weer een beetje aan rust toe. Kan me voorstellen dat je af en toe wanhopig ervan zou worden.

Ik heb gisterenavond voor het eerst met Tjerk gewandeld. En dan gelijk maar even 5km omdat hij heel de dag al niet wilde slapen. Vandaag gaat het al iets beter maar nog niet optimaal. En ik was zo verwend met een kereltje dat af en toe een kwartiertje huilde en keurig sliep en dronk.

Terug
Bovenaan