up date marina

zo het is weer even geleden dat ik een update van marina gegeven heb ...

sinds een paar weken begon ze ineens heel veel op haar handje te bijten en alles wat je haar maar gaf pakte ze en wilde het in haar mondje doen ,,, ik ben toen eens begonnnen om 1 x per dag een paar lepeltjes met fruit hapjes te geven ! het is erg vroeg marina is volgende week pas 3 maanden ,, sinds ik dit doe heeft ze niet echt meer dat ze na alles hapt ,,, ze was er dus echt aan toe ,,,

verder doet ze het ook echt super ,,, krijgt savonds tussen 8 en 9 haar laatste flesje en slaapt door tot 8 uur ,,, heerlijk dus ,,,

verder hoop ik echt dat de meeting door gaat heb er echt heel veel zin in ,,, ik had begrepen dat het in utrecht gehouden word ,,, zijn er mischien mensen die in de buurt van tilburg wonen die er ook heen willen ,,, mischien dat we dan iets afkunnen spreken ,,,,,

groetjes mandy

Hoi Mandy.

Wat fijn dat het met Marina zo goed gaat.
Ze is idd snel toe aan fruit, heeft ze geen last van haar darmen gekregen?
Goed dat ze zo lang doorslaapt!

Ik dacht dat de meeting in Zwolle was en dat we baby massage gingen doen bij Marina thuis (en dat de moeder van Marina de babymasage ging geven) . Of zit ik nou helemaal verkeerd???

Liefs Daan

Hey Mandy,

Super dat het zo goed gaat met Marina!
Ze was er inderdaad snel aan toe, maar als het goed gaat dan prima toch?
Lars bijt ook veel op zijn handjes maar ik wacht er toch nog even mee i.v.m. allergiën. Hij krijgt ook hypo allergene voeding omdat ik veel allergiën heb en kon helaas geen borstvoeding geven.

Ik dacht persoonlijk ook dat het in Zwokke zou zijn bij Marina thuis :)
Misschien nog even een nieuwe topic voor openen?

Liefs Kim

Hoi Mandy,

Hier ook een meisje die al af en toe wat fruit krijgt met 12wk. geef haar niet veel, ze heeft geen last van darmpjes gehad.

Ze sabbelt ook erg veel op haar vuistje en kwijlt als geen ander

liefs Eline

Hoi Mandy,

fijn dat het zo goed gaat! Gewoon geven als je denkt dat ze er aantoe is. Ben wel jaloers op het tijdstip van het laatste flesje, bij ons is dat 23 uur en dan is ze rond 7 weer wakker. Geniet hier dus maar lekker van.

Sara krijgt al vanaf 13 weken 's avonds een papfles ivm de honger en dat ging en gaat nogsteeds heel goed. Daarnaast krijgt elke dag een hapje fruit vanaf het begin van deze week. Ze is nu 15,5 weken. We zijn met 15 weken begonnen omdat ze zo begon te sabbelen en happen naar eten.

Het eten van het lepeltje kost nog wel moeite, maar banaan vindt ze in ieder geval lekker!
Nu appel en peer nog proberen en misschien ook maar groente.

Groeten

Wat een lekker slaapkopje! Sepp krijgt ook om 23.00u de laatste fles en is soms om 5.30u al wakker...

Ik heb nog niet het idee dat Sepp toe is aan fruit/ iets anders dan de fles. Hij is morgen 12 weken.

Enne, in Zwolle wordt de eerste date gehouden!

heej daan ,,, nee gelukkig nooit geen krampjes dat heeft ze ooit 1 keer gehad ,,, toen we net de eerste keer een avond weg zijn geweest ! daarna nooit meer ,,,

heej mart ja marina vind sinaasappel ook erg lekker peer vind ze minder heb ik gemerkt vandaag hihi

ja marina heerlijk ben er ook echt blij mee ,,,

xxxx

Hoi Mandy,

peer gaat er hier ook goed in. Beter nog dan de banaan. Poep is wel duidelijk aan het veranderen nu er fruit in het meisje komt.

En voorlopig maar blijven oefenen met het lepeltje!

Groet

Terug
Bovenaan