up date van de vorige topic van mij

A

Anoniem

Guest
hey meiden, ff uppdate, vandaag echo gehad van me boven buik en flanken, en ook gevraagd naar mijn baarmoeder nou mijn baarmoeder is goed ook spiraal, dus niet zwanger, verders was goed enigste is dat hij wat zag in mijn nieren aan de linkerkant en hij denkt nierstenen, volgende week terug naar de internist daar krijg ik de uitslag voor, ga voor de zekerheid nog meer drinken om het eruit te kunnen spoelen.
Als dat zo is ben ik zeker pissd off op mijn huisarts.

heel veel s6 en sterkte met zwanger raken en ik weet het gata jullie lukken zekers, het is heel moeilijk en probeer er niet mee bezig tezijn want kan zijn dat je eileiders afsluit, ik weet is heel moeilijk heb ook 1 keer 1 jaar en de andere anderhalf jaar.

liefs

Toch gerustgesteld over de spiraal. Wel balen van je nieren zeg. Daar kun je ook goed beroerd van zijn.

Succes verder en geniet van je 2 wondertjes.

Sterkte met je nierstenen.
Fijn dat de uitslag voor jou positief was.
Wenser

klinkt gek, heb dit aan niemand verteld, me man en mijn schoonma en me ouders weten wel dat ik eigenlijk wel een derde kind zou willen, maar wat ik nu niet verteld heb is dat ik na deze uitslag beetje terleur gesteld was dat ik juist niet zwanger was, heb het ook niet laten merken, me man vind 2 kinderen genoeg eigenlijk en hebben een zoon en dochter dus meer keuzes heb je niet, en nu blijf ik beetje in mijn maag zitten, maja gaat denk ik wel weer over en wie weet wat de toekomst brengt.

En dank julli wel voor jullie reacties liefs

Dat maakt het lastig, zeker als je man niet wil. Natuurlijk moet je samen voor een kindje kiezen, maar ik begrijp je teleurstelling dat het niet 'per ongeluk' toch raak was. Ik hoop dat jullie er samen uitkomen. En nu eerst je gezondheid! Dat is belangrijk, ook voor je twee kindjes. Sterkte. Wenser

dank je wel wenser, ja moeten samen voor kiezen en als hij echt niet wilt leg ik me er bij neer, enigste is wat ik nu ga vragen aan de internist ( want de huisarts neemt mij niet serieus) waarom ik niet aan kom maar me buik wel groeit zeg maar. en de zijkanten van me buik vooral s avonds hard aan voelt, en dus ook em borsten soms gaan lekken en nu ook een streep van af m navel tot me schaamstreek, dat lijkt mij een zwangerschaps streep en ook heel goed zichtbaar, ik snap er niks meer van denk dat ik volgens mij spoken ga zien ofzo, de pijn ja die is nu als goed is te verklaren maar de rest? En was er echt niet me bezig was nog geen eens eerst in me hoofd opgekomen dat ik misschien zwangr kan zijn, maja volgens de echoscopischt zat ijn spiraal goed , denk als hij dat ziet en ook nog eens zwangr zou zijn zou die dat toch wel zeggen ofniet? maja dank je wel als nog voor je reacties.

liefs

Terug
Bovenaan