Up-date !!!!

A

Anoniem

Guest
Lieve dames.

Wij zijn nu 14 maanden bezig voor een tweede wondertje en het wil ons maar niet lukken. Heb een cyclus van 24 tot 33 dagen, dus een beetje onregelmatig.
Heb een late eisprong, deze is ongeveer 5 dagen voor mijn NOD.
Met deze gegevens (en temp.lijsten van 3 rondes). ben ik vandaag naar de huisarts geweest. Mijn man moet opnieuw zijn sperma laten controleren. Dit is ook gedaan toen we 1,5 jaar bezig waren voor onze dochter. Hier was toen niks mee aan de hand.
Nu is mijn man ruim een jaar aan zware medicijnen voor zijn huidziekte. Ze gaan kijken of dit invloed kan hebben op zijn sperma. Als dit niet goed is moeten we naar de gyn. voor mijn man en een afspraak maken bij de dermatoloog voor zijn medicijnen.
Als dit wel goed ik moeten we ook een afspraak maken bij de gyn voor mij omdat de huisarts zich toch een beetje zorgen maakt om mijn late eisprong. Huisarts sluit niet uit dat het toen een gelukstreffer is geweest dat ik zwanger ben geworden.
Tis dus even afwachten hoe het spermaonderzoek afloopt.
Erg spannend dus allemaal maar ook erg onzeker.
Dit wilde ik even met jullie delen.

Groeten van Miena.

quote: Miena schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-04-2007 13:12:21'));

Lieve dames.

Wij zijn nu 14 maanden bezig voor een tweede wondertje en het wil ons maar niet lukken. Heb een cyclus van 24 tot 33 dagen, dus een beetje onregelmatig.
Heb een late eisprong, deze is ongeveer 5 dagen voor mijn NOD.
Met deze gegevens (en temp.lijsten van 3 rondes). ben ik vandaag naar de huisarts geweest. Mijn man moet opnieuw zijn sperma laten controleren. Dit is ook gedaan toen we 1,5 jaar bezig waren voor onze dochter. Hier was toen niks mee aan de hand.
Nu is mijn man ruim een jaar aan zware medicijnen voor zijn huidziekte. Ze gaan kijken of dit invloed kan hebben op zijn sperma. Als dit niet goed is moeten we naar de gyn. voor mijn man en een afspraak maken bij de dermatoloog voor zijn medicijnen.
Als dit wel goed ik moeten we ook een afspraak maken bij de gyn voor mij omdat de huisarts zich toch een beetje zorgen maakt om mijn late eisprong. Huisarts sluit niet uit dat het toen een gelukstreffer is geweest dat ik zwanger ben geworden.
Tis dus even afwachten hoe het spermaonderzoek afloopt.
Erg spannend dus allemaal maar ook erg onzeker.
Dit wilde ik even met jullie delen.

Groeten van Miena.

Hallo Miena,

Wat een verhaal zeg ! Nou ik duim voor je dat het positief uitvalt voor jullie.
Afwachten is altijd zeer vervelend!

Veel liefs,

Yvonne

Hé hallo Miena,

Ik ken jou nog van twee rondes geleden.
Wij hadden onze NOD toen rond dezelfde tijd.

Ik lees dat het nog steeds niet zo heeft mogen zijn voor jullie.
Hopenlijk krijgen jullie snel duidelijkheid waarom het allemaal niet zo wil vlotten.
En ik hoop voor jullie dat het snel weer raak mag zijn...

Toi toi toi!

Veel liefs,

Twinkel3

Terug
Bovenaan