up-date

Het gaat niet zo goed... Wij nemen idd een break, in ieder geval en met de zomervakantie en dan gaan we nog eens goed bedenken of we er wel of niet weer voor gaan.

We zijn super happy met onze uk en we hopen echt op een broertje of zusje voor uk, maar niet ten koste van alles.

We zijn nu anderhalf jaar en 2 miskramen verder en het heeft ons leventje weer eens behoorlijk op de kop gezet. Op advies van de huisarts weer aan de pil en een gesprek aangevraagd bij de psycholoog.

Het voelt het dubbel, eindelijk even rust en aan de andere kant ik wil helemaal niet die domme pil ik wil zwanger zijn en (nog belangrijker) blijven!

Ik wens iedereen heel veel fun, geluk en gezondheid toe en wie weet zien jullie me hier wel weer... Bedankt voor het luisterend oor en alle lieve woorden!!!

xxx

Hey,

Ik leef met je mee, ik vroeg me al af hoe het met je gaat, niet zo best dus....vindt het echt rot voor je en het is niet makkelijk om zomaar ff een knop om te draaien en vindt het erg knap en moedig van je dat je gaat praten met een psycholoog, hopelijk kan hij/zij je hoofd weer een beetje leeg maken, zodat je weer vol goede moed verder kan met je leven op wat voor een manier dan ook.

Ik ben ook weer aan de pil en na de zomer zien gaan we het weer proberen, ik wil ook weer niet langer dan een half jaar wachten met proberen, dit zou ons 1e kindje zijn en ik ben net 34 geworden en ik vind zelf dat ik niet te lang moet wachten i.v.m. de risico's.

Lieve Lientje, heel veel sterkte de komende tijd en ik wens je alle goeds toe, hopelijk komen we elkaar na de zomer maanden weer tegen, maar dan met een goed bericht.

Liefs, Fre xxx

Fre,

Net of het zo moet wezen, beide een break. Ik had nog gereageerd op jouw stukje, maar blijkbaar had je dat nog niet gelezen.

Wie weet komen we elkaar idd nog eens tegen op een ander forum, dat zou heel mooi zijn!

Maar daar denken we voor nu nog niet over na, we gaan lekker genieten van de zomervakantie en zien dan wel weer.

xxx

Fre,

Net of het zo moet wezen, beide een break. Ik had nog gereageerd op jouw stukje, maar blijkbaar had je dat nog niet gelezen.

Wie weet komen we elkaar idd nog eens tegen op een ander forum, dat zou heel mooi zijn!

Maar daar denken we voor nu nog niet over na, we gaan lekker genieten van de zomervakantie en zien dan wel weer.

xxx

Lieve lientje, ik lees je verhaal met tranen in mijn ogen. Ik ben simpel weg van je gaan houden. Jij was er altijd voor iedereen hier en jij was er toen ik het heel erg zwaar had. Ik gun het je zo en wens jou en je 2 mannen zoveel geluk en liefde toe. Ik vind het echt heel spijtig dat jullie nu deze beslissing hebben genomen, of eigenlijk gedwongen zijn. Ik hoop dat je een psych treft waarbij je je goed voelt en op je gemak. Mocht je niet direct de klik hebben schroom niet en vraag om een andere. Lieverd, ik hoop je inderdaad weer tegen te komen in de toekomst, het doet me verdriet afscheid van je te nemen. Maar ik ben nog steeds van mening dat als je naar de zon kijkt de schaduw achter je ligt. En lieve lientje ook al geloof je het nu niet, maar jij zal op een dag terug denken aan wat mijn levens motto is geworden. Ik weet het zeker.Dag lieverd mijn gedachten zijn bij je.

hele grote knuffel en zoen voor je.

liefs nath

Lieve Lien,

Neem je tijd.
Vergeten doe ik je toch niet meer je hebt een plekje veroverd en dat blijft.
Ook al zou je nooit meer op de site terugkomen er is altijd iemand die aan je denkt!
Je hebt veel pijn en dat heeft veel tijd nodig voordat minder wordt.
Ik wens jou en je mannen veel sterkte toe.
Probeer van ze te genieten en koester ze.......

Liefs Pupke

Terug
Bovenaan