up date

A

Anoniem

Guest
zo even weer een berichtje van mijn kant ...

Na mijn flinke menstruatie de laatste x ben ik zaterdag begonnen met ovulatie testen , en natuurlijk heerlijk om de dag klussen :D ...

Helaas , vernam ik eergister een enorme pijn bij het plassen en flinke steken in mijn buik . Vanmorgen urine in geleverd en ja hoor een flinke blaas ontsteking , dus mag ik aan de kuur :s ...zelf ben ik wel heel erg bang dat dit invloed gaat hebben op het zwanger worden ( iemand ervaring hier mee ? ) ..de assistente zegt dat het echt geen kwaad kan maar mijn gevoel zegt het klopt niet ...

Verder hebben we besloten toch te gaan verhuizen en ik mijn huidige baan behoud , dus we gaan het in de vakantie nog druk krijgen ...maar heb er super veel zin in en hoop dat mijn huis snel verkocht is zodat we zonder zorgen kunnen verhuizen naar ons nieuw plekje ...

Lieve meiden , dit was het eerst maar weer ff , ga mijn spullen pakken om te gaan werken waar ik o zo geen zin in heb ...

Liefss en dikke knuff voor jullie !!

Drukke periode dus! Succes met het verkopen van je huis en ik hoop dat je snel van die blaasontsteking af bent.

Liefs Daisy

wat een drukke periode heb je voor de boeg. Pfff... Hopelijk ben je je huis snel kwijt. (ze zeggen dat de economie is aangetrokken... hopelijk ook de huizenmarkt)
Sterkte met de blaasontsteking. Hopelijk ben je daar ook snel weer vanaf.
liefs,

Justcarool,

Ik ben nu 30 weken zwanger en heb toen ik 15 weken was een blaasonsteking gehad. Er zijn kuurtjes die je gewoon mag hebben hoor. Als de assistent zegt dat het geen kwaad kan klopt dat wel hoor. Hoop dat je snel van je blaasonstekening af bent en volgende keer een positieve test in je handen hebt. Succes.

Terug
Bovenaan