up to date

Dank jullie wel voor de reacties,maar het blijkt datik tegen een longontsteking aanzit,dus toch de kuur. Ik heb altijd gezegd dat een moeder niet ziek kan worden,nou daar kom ik op terug.Ik ben ziek en ik geef me over. Kan ook niet anders,want als ik ga staan leg ik het bijna af.Ik heb me net met veel moeite naar de comp. gesleept,omdat ik jullie wilde inlichten hoe het verder gaat.Ik ben bijna nooit ziek en nou 2 keer achter elkaar. Wie van jullie wil er op mijn zeven kids passen,ik wil plat !!! (grapje)Het is gelukkig bijna weekend.
Laura79,ik volg je raad op en zit met tegenzin aan een appel.Gravitamon heb ik ook in huis dus dat moet nu allemaal wel goed komen denk ik.

Ik schuif mezelf de bank maar weer op in de hoop dat ik vandaar jullie ontwikkelingen kan volgen.
Hopelijk tot gauw ,liefs Hester
 
lieve hester

ik ben erg geschrokken van je berichtje. meid wat erg dat je bijna een longontsteking hebt. probeer zoveel mogelijk te rusten. is makkelijk gezegd dat weet ik maar probeer het toch. wat heb jij een schat van een zoon dat hij zo goed voor zijn moeder zorgt en hij is nog wel een puber. even een kleine opmerking in appels zitten heel weinig vit.c. die zitten het meest in zon gerijpte fruit soorten zoals banaan. sinasappel kiwi mandarijn en mango.
mocht je dit nu niet zo lekker vinden kun je ook altijd een smoothie maken met dit soort fruit daar doe je dan een liga en wat suiker bij dan is de smaak niet zo sterk. ik wens je heel veel beterschap en zal veel aan je denken.

veel liefs
laura79

ps ik zou met liefde en plezier voor je kindjes zorgen waren het niet dat we hier tot onze nek toe in de verbouwing zitten.
 
Getsie, wat vervelend voor je! Lief hoor, van je zoon! Daar mag je trots op zijn. Ik wens je heel veel beterschap toe en pas goed op jezelf!
Ik weet hoe moeilijk het is om nu rust te moeten nemen en afstand van je huishouden maar hoe meer je rust hoe sneller je weer beter bent.
 
hoi hester

misschien dat we daar verandering in kunnen brengen. ik heb op dit moment nog geen e-mail account. zal vanavond mijn man eens lief aan kijken misschien heeft hij wel even tijd om er een aan te maken. ik ben daar zelf geen kei in dus laat ik dat maar aan hem over.
tot gauw en wordt maar snel weer beter.

groetjes en veel liefs
laura79
 
Terug
Bovenaan