upate

Hoi meiden,

vandaag had ik weer en controle bij de gynaecoloog. Ben inmiddels een week overtijd. Vond het best wel spannend: wat zou hij erover zeggen en hoe nu verder? Onze Tijn was ook 9 dagen te laat maar zijn bevalling was allesbehalve prettig (vliezen gebroken, ingeleid en uiteindelijk spoedkeizersnee) en de gyn. had aangegeven dat een natuurlijke bevalling de meeste kans van slagen heeft als ik gewoon zelf weeen krijg.
Kleintje in mijn buik doet het prima, alleen zit alles nog potdicht en ziet het er nog niet naar uit dat hij of zij geboren wil worden. Strippen of zo was ook nog niet mogelijk. Moet nu om de dag een CTG laten maken, zaterdag maandag en woensdag en daarna woensdag weer op controle. Dan kijken we samen verder hoe of wat. Vond het toch wel allemaal tegenvallen, al kan ik niet zo goed vertellen waarom. Ook allemaal zo'n gedoe, Tijn ergens onderbrengen, naar het ziekenhuis, een half uur aan de CTG liggen en dan zul je zien dat de kleine weer niet meewerkt en voor je het weet ben je 1 tot 1,5 uur verder (was met Tijn vaak zo) Maar goed, alles voor het goede doel he? En wie weet, misschien wil hij of zij toch zelf wel tevoorschijn komen. Zo niet dan weten we woensdag meer...

Badankt voor het luisteren!

Natasja

hoi Natasja, kan me indenken dat je het een heisa vind, elke keer naar het zh. Ik zit sinds week 36/37 ook bij de gyn, en elke keer dat gedoe met oppas voor de kinderen begint mij ook te irriteren.
Wel goed dat ze je in de gaten houden, want de baby moet het nog wel fijn hebben, daarbinnen!
Wel een tegenvaller, dat alles nog potdicht zit, maar wie weet!
Bij mij moet het ook vanzelf op gang gaan komen (zonder strippen, inleiden etc) , binnen nu en één week... als ik 40 weken ben, wordt het zowiezo een ks, omdat mijn baby in een stuit ligt.

Hoi Natasja,

Hopelijk beval je lekker helemaal uit jezelf, zonder kunstgrepen. En dat je een betere bevalling hebt als toen met Tijn.

Balen dat je iedere keer naar het ziekenhuis moet. Ik weet uit ervaring hoe vervelend het is als je je kinderen de hele tijd maar weg moet brengen.

Mijn dochtertje van 2 vraagt nu iedere dag een paar keer: Bij papa en mama blijven? Ze begint al te huilen als opa en oma voor de deur staan, want dan denkt ze dat we weer naar het ziekenhuis moeten, en dat opa en oma komen oppassen.

Hoi Natasja,

Hopelijk beval je lekker helemaal uit jezelf, zonder kunstgrepen. En dat je een betere bevalling hebt als toen met Tijn.

Balen dat je iedere keer naar het ziekenhuis moet. Ik weet uit ervaring hoe vervelend het is als je je kinderen de hele tijd maar weg moet brengen.

Mijn dochtertje van 2 vraagt nu iedere dag een paar keer: Bij papa en mama blijven? Ze begint al te huilen als opa en oma voor de deur staan, want dan denkt ze dat we weer naar het ziekenhuis moeten, en dat opa en oma komen oppassen.

Dank jullie voor jullie lieve reacties! Gelukkig is Tijn nog te klein om er echt iets van te merken, hij vindt het reuze gezellig bij opa en oma.
@mari: voor jou is het dan ook erg spannend... Waarom willen ze niet strippen of zo?
We mogen zo weg, mn ouders komen Tijn halen, dat scheelt ons weer een keer op en neer...

liefs Natasja

Terug
Bovenaan