Updat van mij met een mooie foto!

Dat is lang geleden dat ik iets van me laat horen.
Maar ik lees vaak mee.
Ik heb behoorlijk wat tegenslagen te voorduren gehad, maar beetje bij beetje gaat het de goede kant weer op.
Met mijn zwangerschap gaat alles voorspoedig gelukkig.
Joëlla krijgt een broertje, ik ben super trots.
Hij is zelf zwaarder voor de zwangerschapsduur, en terwijl ik een te hoge bloeddruk heb, wat gelukkig met medecijnen mooi netjes blijft.
Ben inmiddels bijna al weer 25 weken zwanger het gaat hard allemaal.
Helaas moet ik de opvoeding voor de grootste gedeelte met twee kinderen alleen doen, doe nu al bijna de opvoeding van Joëlla in me eentje.
Mijn relatie is helaas gestrant, maar om de twee weken komt hij een weekend langs.
Ik weet niet hoe het in de toekomst gaat, maar ik weet wel dat ik dolblij met mijn kids ben.

Hier een mooie foto van Joëlla haar broertje, en mijn mannetje!!

Veel liefs Sabina Mama van Joëlla.

Hoi Sabina,

Dat is inderdaad een mooie foto! Al zo'n compleet mannetje daar in je buik, heel mooi!
Tjonge, je relatie gestrand...da's niet niks zeg! Wel goed dat jullie een soort van bezoekregeling hebben, vooral voor Joella natuurlijk.
Hoe gaat het Joella? Ze is ook al een flinke dreumes zeker?
Ik vind het leuk om je hier weer te "zien", hoop dat je weer vaker van je zal laten horen.

Groetjes,
Ellen mv Julian

wow, gaaf hoor weer zo'n echo te zien...
jeetje, wat balen dat je relatie gestrand is, en wat goed dat jullie het  tot nu toe goed kunnen regelen samen!

geniet van je kindjes!

liefs Jenneke

Mooie  echofoto! Jammer dat het niet goed is gegaan met je relatie, gelukkig hebben jullie een manier gevonden om met elkaar om te gaan.
Groetjes Laura mv Thom

Wat ontzettend leuk dat je wat van je laat horen! Leuk om die echo te zien!
Heb je binnenkort ook weer een foto'tje van Joëlla? Het is zo'n knappe meid!
Heel veel sterkte met je zwangerschap en alles eromheen!
Liefs Nelleke

Terug
Bovenaan