Dat is lang geleden dat ik iets van me laat horen.
Maar ik lees vaak mee.
Ik heb behoorlijk wat tegenslagen te voorduren gehad, maar beetje bij beetje gaat het de goede kant weer op.
Met mijn zwangerschap gaat alles voorspoedig gelukkig.
Joëlla krijgt een broertje, ik ben super trots.
Hij is zelf zwaarder voor de zwangerschapsduur, en terwijl ik een te hoge bloeddruk heb, wat gelukkig met medecijnen mooi netjes blijft.
Ben inmiddels bijna al weer 25 weken zwanger het gaat hard allemaal.
Helaas moet ik de opvoeding voor de grootste gedeelte met twee kinderen alleen doen, doe nu al bijna de opvoeding van Joëlla in me eentje.
Mijn relatie is helaas gestrant, maar om de twee weken komt hij een weekend langs.
Ik weet niet hoe het in de toekomst gaat, maar ik weet wel dat ik dolblij met mijn kids ben.
Hier een mooie foto van Joëlla haar broertje, en mijn mannetje!!
Veel liefs Sabina Mama van Joëlla.
Maar ik lees vaak mee.
Ik heb behoorlijk wat tegenslagen te voorduren gehad, maar beetje bij beetje gaat het de goede kant weer op.
Met mijn zwangerschap gaat alles voorspoedig gelukkig.
Joëlla krijgt een broertje, ik ben super trots.
Hij is zelf zwaarder voor de zwangerschapsduur, en terwijl ik een te hoge bloeddruk heb, wat gelukkig met medecijnen mooi netjes blijft.
Ben inmiddels bijna al weer 25 weken zwanger het gaat hard allemaal.
Helaas moet ik de opvoeding voor de grootste gedeelte met twee kinderen alleen doen, doe nu al bijna de opvoeding van Joëlla in me eentje.
Mijn relatie is helaas gestrant, maar om de twee weken komt hij een weekend langs.
Ik weet niet hoe het in de toekomst gaat, maar ik weet wel dat ik dolblij met mijn kids ben.
Hier een mooie foto van Joëlla haar broertje, en mijn mannetje!!
Veel liefs Sabina Mama van Joëlla.