Update “overtijd”

<p>Hallo!</p><p>heb hier zo’n 1,5e week geleden ookal een bericht geplaatst omdat ik overtijd was maar een negatieve test had.</p><p>ben nog steeds overtijd, nu 12 dagen, en ondertussen 2 negatieve testen verder. Ben pas in januari gestopt met de pil dus ik weet dat het nog niet echt regelmatig kan zijn maar mijn vorige cyclus was precies 28 dagen. (Eerst de ontrekkingsbloeding, toen 28 dagen en nu dus al 40 dagen)</p><p>sinds gisterenavond heb ik ook wat donkerbruine afscheiding, het is niet te vergelijken met een menstruatie. Verder ook geen klachten. </p><p>Wat zouden jullie doen, toch maar afwachten? Wat duurt dat lang hè!?</p>
 
Eerste keer precies 28 dagen is heel kunstig. Dat het nu veel later komt is niet raar. Mijn tip: komt het dan komt het komt het niet dan nog heerlijk even zonder "gedoe". Geen stress het is heel normaal.
 
Heb ik ook gehad. In juli gestopt met de pil. Ook netjes mijn ontrekkingsbloedinh gehad. Toen ook na 28 dagen weer ongesteld. En daarna duurde het 41 dagen voor ik weer ongesteld werd. En na die ongesteldheid heb ik met 41 dagen positief getest en bleek ik 4w5d te zijn. Dus zou mijn cyclus weer 36 dagen zijn geweest. Dus er is geen peil op te trekken. Dus ik zou het gewoon nog even afwachten inderdaad. Je ziet het vanzelf wel en anders doe je over een week weer een test?
 
En ik had bij het cyclus van 41 dagen ook een klein beetje bruine afscheiding. Dus toen dacht ik al ongesteld te worden. Maar de dag erna helemaal niets. En de dag daarna kwam mijn ongesteldheid door. 
 
Terug
Bovenaan