update 2 eerste echo

Hallo allemaal, vandaag had ik de eerste echo en bezoek bij de verloskundige. Ik ben al aardig ver 13 weken drie dagen en ben uitgerekend op 24 augustus. Het is even wennen, want ik weet pas sinds 2 dagen dat ik zwanger ben. Ik slikte de pil toen het gebeurde. De verloskundige kijken er niet van op, schijnt wel vaker voor te komen. Wel goed dat ik niet naar de huisarts geluisterd heb, want dan had ik nog 3 maanden moeten wachten.
Maar goed, ik vond het echt heel erg bijzonder om het kindje te zien, je ziet het zo goed al. Was druk aan het bewegen, en hartje klopte mooi. Mijn vriend en ik waren er echt stil van en ontroerd. Aangezien ik al zo ver ben, zullen wij het ook snel gaan vertellen. Wat bijzonder is het toch allemaal.

Dat is idd een verrassing al gelijk zo ver. Mooi hé zo´n echo. Je bent wel gelijk over de kritieke weken heen. Huisartsen wachten idd te veel af.
Veel plezier met het bekend maken:)
Groetjes Peet

Zoooo das lekker dat je al zo ver bent! Gefeliciteerd!!! Het is ook iets heel bijzonders! Geniet er lekker van jullie twee....

Ik moet het nog eventjes voor me houden voordat de hele wereld het mag weten. Nog 2,5 week :D

Voor de rest heb ik familie en vrienden wel al verteld.

Have fun!

Meid wat heerlijk, al ruim 13 weken zwanger...die tijd heb je in iedergeval mooi achter de rug. Nu na het bezinken lekker genieten en iedereen het mooie nieuws vertellen.

En die huisarts...ff afspraak maken en hem goed de les lezen haha...

Liefs randy

Terug
Bovenaan