update 2weken overtijd

A

Anoniem

Guest
ik ben nu bijna 2 weken over tijd 3 dagen geleden had ik overdag even een beetje bloed kon het met bij het plassen weghalen daarna geen last meer vanmorgen weer het zelfde
maar gister nog geen positieve test
dus we wachten rustig verder af

Dat is vreemd dat je nog geen positieve test hebt na 2 weken. Ik zou even langsgaan bij de huisarts voor duidelijkheid. Een kennis van mij deed dat ook en bleek alsnog zwanger te zijn.

Liefs!

Dat is vreemd dat je nog geen positieve test hebt na 2 weken. Ik zou even langsgaan bij de huisarts voor duidelijkheid. Een kennis van mij deed dat ook en bleek alsnog zwanger te zijn.

Liefs!

Hoi, ik heb precies hetzelfde. Ik ben nu ook 2 weken overtijd. Een aantal testen gedaan en allemaal negatief! Vanmorgen heb ik een vroege zwangerschapstest gehaald (Etos) en ook meteen gedaan. Daar kwam wel een heel licht 2de streepje. Misschien dat het hcg hormoon nog niet voldoende aanwezig is. Probeer ook eens zo'n vroege zwangerschapstest! Succes

ik heb het bij de 2 zwangerschap ook gehad ruim 2 weken over tijd en toen pas een heel licht streepje
dus ik heb wel even geduld

ik heb het bij de 2 zwangerschap ook gehad ruim 2 weken over tijd en toen pas een heel licht streepje
dus ik heb wel even geduld

hoi
ja bij mijn 2e zwangerschap was dat ook zo ruim 2 weken over tijd en toen pas positieve test dus heb ik er wel geduld mee

hoi
ja bij mijn 2e zwangerschap was dat ook zo ruim 2 weken over tijd en toen pas positieve test dus heb ik er wel geduld mee

Terug
Bovenaan