update 3

Ik denk ik plaats weer een update..
Ik heb afgelopen dinsdag de dagopname gehad in het ZKHS.. Het duurde allemaal wat langer dat ik verwacht had.
Ik moest er om half 9 zijn, maar door een uitgelopen operatie voor mij, kon ik pas om 1200 de OK in.. Het was zo voorbij, maar zo'n narcose hakt er best wel in.
aan het eind van de middag controleerden ze het bloed verlies, en daar schrokken ze wel van, ik moest 30 min langer aan het infuus blijven, het was toen gelukkig over en mocht ik niet veel later naar huis.. Ik wilde eigenlijk gaan werken (jaaaa dom) maar ben niet gegaan gister, wat was ik lam en moe zeg, gelukkig viel de pijn en het vloeien reuze mee.
Vandaag ben ik wel gegaan, maar ik was zo traag en wazig dat ik lekker op tijd ben gegaan, morgen heb ik vrij genomen omdat Birgit dan thuis is (dagje gruild op de kdv ivm curretage dinsdag)
Ik ga vanaf nu dus weer lekker luieren! Misschien ga ik wel sporten zaterdag, gewoon omdat ik dat lekker vind.. Ik doe nu gewoon waar ik me goed bij voel en overhaast maar niets!
Over 6 weken heb ik pas weer controle, ze hebben nu wel een echo gemaakt, en ik hoop dat het nu echt KLAAR is!!
Al met al heeft het meer dan een maand geduurd zeg...

Evelien

OPoeh meis...
wat je allemaal wel niet mee kan maken,
En zoiets hakt er zooooo in zen zeker als je dan nog een keer terug moet komen.

Meiske doe lekker rustig aan en denk aan jezelf.

Liefs en knuffies Saskia

Hoi Evelien,

Vergis je niet in zo'n narcose! Ik heb er nog zeker 3 weken last van gehad. Inderdaad erg moe en lusteloos. Ik zou het nog een weekje rustig aan doen hoor. Loop jezelf niet voorbij.
Ik had na 6 weken een telefonische controle maar dat stelde niet veel voor. Ik was nog steeds niet ongesteld. Wat bleek later, ik was alweer zwanger!

Groetjes,
Maike

pfff... meid, heb nog aan je gedacht!
Maar echt doe het rustig aan joh. Denk aan jezelf!

Hopenlijk kun je nu dit hoofdstuk afsluiten en op naar het volgende hoofdstuk met een nieuwe mooie zwangerschap.

liefs Saskia.

hey meid

toch nog best heftig he
ik hoop idd dat je er nu "KLAAR" mee bent
en het een plekje kunt geven.
neem de tijd voor jezelf want ook de narcose is niet niks

ik ben er dagen ziek van geweest
kreeg vorige week ook nog telefoon van de gyn. dat er toch een pisitieve uitslag op de kweek was .
ze hadden namelijk zwangerschapswefsel gevonden en omdat een recente zwangerschap uitgesloten was bleek het dus nog van de miskraam 5 maanden geleden te zijn.

ook ik kan nu met een "schone lei" beginnen

veel beterschap en hopelijk ben je snel weer de oude

groetjes moekje

Terug
Bovenaan