Update Amy met foto's

A

Anoniem

Guest
Hoi mama's,

Amy doet t hartstikke goed en is een vrolijke dikke baby. Wel bakeren we haar nog in omdat ze nog niet zonder kan slapen.Ze is vandaag 9 weken en 1 dag oud. Gister naar t CB geweest.Ze is 60,5 cm lang en weegt 5550 gram.
Hierbij wat foto'tjes van mijn poppetje. Is t geen plaatje??

Liefs,
Marian

Eerste vastgelegde lachje

Lekker tukken bij mama

Boksen??

Weer stiekem tukken bij mama

Keten met mama

Mooi poppetje he?

Stralend meisje

Het verse gezinnetje

He Marian!

Wat een heerlijk grietje! Lekker koppie zeg!
Fijn dat ze het zo goed doet, en ach, dat tukkie bij mama op de arm moet kunnen hoor. Wij doen ook aan Ria Blom, om het zomaar eens te zeggen, maar lichamelijk contact hebben ze ook nodig, dus vaak "sneak" ik er ook een tukje tussendoor, na de fles, heerlijk toch? Wakker leggen we haar toch wel weg, omdat ze dan nog in haar Puckababy moet, en ze dan toch wel wakker wordt.......
Lekker dat jullie meisje zo goed groeit, moet wel lachen als ik die gewichten lees.....ik ben afgelopen maandag even tussendoor wezen wegen, omdat maudy toen precies 4 weken was.............weegt dus al 5 kilo en Amy is 5 weken ouder.........hahahaha!
Toch heb ik niet het idee dat ze nou zo gigantisch zwaar is, ze is ook lang, was bij de geboorte 54 cm, dus het is mooi verdeeld zeg maar......

Anyway, leuk om te lezen dat het jullie en Amy zo goed vergaat! Hollands welvaren zo te zien, heerlijk toch!
Lekker van gaan genieten!

Kus Rimke

Hey Marian,

Mooi meisje hebben jullie hoor! Lekker genieten saampjes!

En dik, dat is ze helemaal niet hoor! Gewoon een lekkere meid. Onze Stef is volgens "de statistieken" gemiddeld qua lengte en gewicht, met ruim 9 wk (vorige week donderdag) was hij 58.5 cm en 5210 gram.

Fijn dat het allemaal verder zo lekker loopt nu.

Groetjes,
Susan

Dank jullie wel. Wat een verschil idd met Maudy! Ik was er echt van overtuigd dat Amy een volle baby was. Komt ws. meer door het babyvet wat ze nu aan het krijgen is. Amy was trouwens maar 2 cm kleiner dan Maudy bij de geboorte. Volgens de statistieken zit ze iets boven het gemiddelde. Wat maakt het ook uit? Ze is gezond en heel tevreden.

Marian

Inderdaad ape-trotse ouders he.. Haha..
Echt heel mooie foto's, een prachtig meisje hebben jullie.
Ik vind haar ook niet aan de stevige kant hoor. Onze dochter is wel een stukkie steviger aangelegd.. Haha. 3950 gr bij geboorte, nu 5 mnd en zo'n 7600 gr. Maar heerlijk dat baby-ve.. Hihi.. Rollade-beentjes zeggen we wel eens gekscherend.

O wat een schattige foto's...
Enne wat een leuke naam
ik ben zelf 1 week eerder (29-7) moeder geworden
van een dochtertje ze heet ook Amy
gr.

Hoi dien8177,

Ik las net bij een ander onderwerp ook dat je een dochter hebt die Amy heet. Grappig zeg! Krijg je soms ook de vraag of ze vernoemd is naar Amy Whinehouse? Ik zeg altijd maar 'ja'en dat zij ons grote voorbeeld is hihi. Kan me er niet druk om maken.We hadden die naam al 2 jaar klaarliggen. Ze is vernoemd naar beide overgrootmoeders (Amy komt van Emmi, de andere heette Elisabeth, Amy's tweede naam). Ook grappig dat ze maar een weekje schelen

Liefs,
Marian

Hoi!

Ja die vraag krijg ik ook geregeld, zeker naar amy whinehouse vernoemd,
ik zeg ook vaak ja tuurlijk!!.

Ze  is naar niemand vernoemd, wij vonden het al een tijdje een leuke naam
Kort en krachtig en je kan hem niet zo snel afkorten.

groetjes

Terug
Bovenaan