Update'tje van mij

Hallo allemaal.

Hier een kleine update, ik ben weer druk aan het spuiten ( Puregon 67,5) en op wat buikpijn na voel ik me aardig!

Maandag moet ik weer voor een uitgangsecho en inmiddels is het dan al weer dag 10 van mijn cyclus.

Dus ik zal volgende week wel ergens de 6e en laatste IUI hebben.

IK verwacht er niet zo veel meer van moet ik zeggen, maar stilletjes is de hoop er natuurlijk toch.
Ik hoop dat IVF voor ons niet nodig is.

Mijn NOD is 23 december ( mijn verjaardag) dus..............

Ach ik wacht het maar gewoon rustig af. Dat is helaas het enige wat je kan doen. Inmiddels al 44 rondes ...................zolang zijn we al actief bezig zwanger te raken.

Kijk ook eens op mijn weblog.

www.cynthia1975.web-log.nl

Groetjes

Cynthia

hoi hoi

Valt allemaal niet mee he spuiten hopen wachten en nog eens wachten echt om gek van te worden. Ik ga heeel hard duimen dat ivf niet nodig is voor jullie en je op de valreep van dit jaar heeeeel goed nieuws voor ons heb!
Je weblog is mooi ik ben regelmatig op visite....

liefs rozemarijn

Vanochtend ben ik voor een echo bij de gyn geweest.

Ik heb twee follikel aan de rechterkant, van 14 en 16 mm.

Morgenochtend weer terug, weer voor een echo.

En als ze dan groot genoeg zijn, dan krijg ik sávonds de pregnyl injectie (deze laat ik altijd zetten in het ziekenhuis)

Als dit zo is, ( zoals de gyn verwacht) dan is donderdag de grote dag van de inseminatie!

We zullen zien.

Ha Cynthia,

Dat zijn 2 mooie eieren!!!!

spannend, zal voor je duimen. Mag je de Pregnyl niet zelf zetten, dat is een gedoe iedere keer naar het zh.

Gr. Judith

Terug
Bovenaan