Update baan/auto/bloeduitslag

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,

AUTO:
De auto is zonder problemen en dus hoge kosten door de keuring. Ik heb de koper meteen gebeld en die laat het woensdag om 12:00 uur weten. Hij is voor zijn vrouw en die ligt in het ziekenhuis, heeft een hersenbloeding gehad. Zijn vrouw weet niets van de auto af, is een verassing als ze uit het ziekenhuis komt, kan ze wat meer naar haar vriendinnen zei hij. Ik kreeg er een brok van in mijn keel. Maar woensdag krijgt hij dus van de arts te horen of ze dan uberhaupt op korte termijn weer auto mag rijden, zo ja, dan komt hij de auto halen, zo nee, dan niet. Heel begrijpelijk natuurlijk.

BAAN:
Nee, ze gaan verder met iemand anders, ik was te bedeesd volgens hem, er zijn dames hier die mij inmiddels wel een beetje "kennen", ben ik bedeesd???
Is voor mij de eerste keer dat ik het hoor. Aangezien ze de functie naar ook meer front-office wilden gaan uitbreiden, zochten ze iemand die toch iets meer pit had, nou ja!!!!!
Maar goed, a.s. woensdag weer een gesprek ergens, we zoeken gewoon verder dus!!

UITSLAG:
Is nog niet binnen, moet rond 5 uur nog even bellen.
Volgt dus nog.

Groetjes, Marieke mv Lyanne

Auto: spannend (en wat een verhaal zit erachter zeg, heftig!)

Baan: pech voor hun!! En succes met verder zoeken (maar leuk is het niet he, als je hoort dat je het niet geworden bent terwijl je jezelf niet herkent in de reden waarom niet)

Uitslag: spannend!! Trek je het wel een beetje vandaag? En gaat het alweer wat beter met Lyanne? Hopelijk neemt je man bérgen chocolade mee vanavond!!

Take care,
Susan

De uitslag van het bloed was nog niet binnen, maar de uitslag van de urine wel, een flinke blaasonsteking. Net meteen een kuurtje ervoor gehaald. Maar dat vloeien kan niet van een blaasontsteking komen, dus moeten we de uitslag morgen ook nog afwachten.

Groetjes, Marieke

Lyanne is wer vrolijk zoals altijd, helaas komen dat soort pijnen alleen 's nachts, waarom weet ik ook niet!

Balen dat de bloeduitslag nog niet binnen was! Maar er kan in ieder geval alvast wat gedaan worden aan de blaasontsteking!

En verder hoop ik dat je je auto verkoopt en snel een nieuwe baan vindt.
Succes ermee.

Groetjes,
Geeske & Wieteke.

Hoi Marieke,

Voor iedereen te hopen dat de verkoop van je auto doorgaat, dat betekent immers ook goed nieuws voor de kopers!

En zoals Susan al zijn, pech voor hun dat ze je niet hebben aangenomen! Succes met je banenjacht!

Vervelend zeg, die blaasontsteking. Hopelijk slaat de kuur snel aan! En ook vervelend dat de uitslag van het bloed nog niet binnen is! Nog een nachtje slapen en dan weet je hopelijk meer!

Groetjes,
mv tijs

En, zit je al aan de chocola? Je weet wat er van chocola komt he !?......

Hè wat jammer van die baan, maar wat je zegt; Op naar het volgende gesprek!
ik ben ook erg benieuwd naar het bloedonderzoek.
We horen het wel!

beterschap!

Esmé mv kay

Jammer joh! Maar wel heel goed van je dat je zo positief blijkft! Let maar op: dat wordt beloond!!

Groetjes van Cissy

Terug
Bovenaan