Update: bult Lukas, valpartij en sollicitatie Trudi

Allereerst bedankt voor alle lieve reacties!! Wat is zo'n forum toch fijn!!

Ik ben vanmorgen bij de huisarts geweest voor de bult op Lukas zijn buik. Nou zijn wij totaal niet tevreden over deze huisarts. Toen we toendertijd met Jasmijn bij haar kwamen zij ze simpelweg: geen idee wat het is, kinderen horen daar geen bult te hebben dus het zal vanzelf wel overgaan...... :eek:S Na een hele hoop gedoe zijn we toen uiteindelijk door een andere arts doorverwezen naar het ziekenhuis.
Ze keek naar de bult van Lukas en zei: ja dat is een hemangionoom...... denk ik. Ik wil het heel zeker weten zei ik. Ik weet vrijwel zeker dat het een hemangionoom is, zei ze, want een hemangionoom begint altijd zo met een bult en ziet dan wat blauwig. Daarna gaan ze groeien en worden ze rood. Dat is niet waar zei ik, want bij Jasmijn begon het als een rood speldenprikje wat steeds groter werd.
Om een lang verhaal kort te maken: de huisarts vond het niet nodig om het verder te onderzoeken en ik was vastberaden niet de deur uit te gaan zonder verwijsbrief.
Ik heb gewonnen!! Haha! Nu moeten we maandag 25 januari een echo laten maken in het ziekenhuis.
We wachten af.
Had het er al even met mijn man over en hij zei ook we moeten maar een andere huisarts vragen.....

Over mijn valpartij:
Ik heb nog overal spierpijn, vooral als ik lach of nies. Verder is mijn onderrug beurs en mijn koppijn heb ik de eerste dag en nacht onderdrukt met paracetamol. Niks ernstigs dus!
Ben eerlijk gezegd wel een klein beetje blij om te lezen dat ik niet de enige ben die gevallen is. Voelde me zo'n kluns........ al gun ik het natuurlijk niemand.....

Over mijn sollicitatie: