update cb

gister naar CB geweest zijn 11 mnd prikjes gehad , gelukkig geen last van gehad .
Gewicht : 11550 , 78 cm .

Groeit prima met zijn lengte .

Had het weer besproken over dat hij moeizaam eet .
Moest het eten voor zich kwakken en geen aandacht besteden . En zo . Dit kan ik niet , want ik kan niet aanzien dat hij slecht eet . Zal altijd wel wat aanders erbij aanbieden om hem te vullen .

Hij wil nog geen brood eten en vers fruit . Ik heb de hoop dat dit wel een keer goedkomt .

Wat vinden jullie van de reactie van de CB ?

Wauw, wat gaat hij goed. Keurig hoor!!

Snap dat je het advies van het cb moeilijk vind maar probeer het eens, al is het maar een weekje. Hun hebben echt wel vaker met dit bijltje gehakt en geven dit advies niet voor niet. Niet geschoten, is altijd mis.

Denk wel dat hoe meer aandacht jij er aan besteed, hoe meer het tegen je gaat werken. Is lastig maar geef het een kans!

Succes meid. Liefs

Fijn dat hij goed groeit, wat minder dat hij moeizaam eet.

Dat hadden we ook met Lucas. Dit kwam door tussendoor drinken of wat eten te geven, waardoor hij vol zat tijdens etenstijd. Je probeerd toch iets te geven waardoor hij wat binnen krijgt.

We gaven pap s'avonds en tussendoor drinken en koekje e.d. Hier had de CB gezegd om minder drinken tussendoor te geven, geen pap s'avonds (alleen melk) want dan dronk hij zijn fles s'ochtends niet op, en eerst eten en daarna drinken geven.

We merkten meteen een groot verschil.

Misschien handig om een dag bij te houden wanneer en hoeveel hij eet, en nogmaals telefonisch met de CB overleggen. Dit had ik namelijk gedaan, en kreeg toen goede tips.

Succes meid.

Flinke jongen...net als Stijn. Stijn drinkt nu totaal zo'n 750 cc denk ik ( alles bij elkaar dus melk, sap, water voor de pap) en nog een toetje van wat zal het zijn...150 cc....(ongeveer). Ik denk dat Stijn in een of andere groei sprong zit, want hij sinds een week erg aan het piepen, wil eten en dan toch weer niet, huilen in bed, op gepakt worden maar meteen weer wringen om los te willen....ik hoop dat hij snel weer de oude is. Maar eten gaat hier ook niet zo vlotjes nu. Een tijdje terug wilde meneer het allemaal zelf doen, maar dat was eigenlijk weer over. Nu hij zo moeizaam eet idd gewoon zijn brood voor zijn neus gelegd, en het ging helemaal niet zo slecht...hij at meer als wanneer ik het hem gaf.....zal misschien maar weer een periode zijn, maar ik zou het gewoon proberen, en niet allemaal extra dingen gaan geven ipv het gewone eten.....veel succes!

Terug
Bovenaan