update Chris

Chris is natuurlijk onze jongste, in de hele familie.
Mick is 6 en was daarvoor de jongste.
De hele familie is dus vertederd door Chris...haha...heerlijk!
Hij mocht naar de peuterspeelzaal....maar Mama was daar niet aan toe...
Ja..zo'n laatste kleintje is moeilijk loslaten.
Ik heb gezegd dat ik het pas na de zomervakantie wil.
Van de zomer vind ik het heerlijk als ik nog thuis alleen met hem kan genieten.
lekker in de speeltuin, in badje enz...
HIj heeft genoeg kinderen om zich heen en Mama is gewoon een beetje egoistisch en wil hem bij zich hebben..Ohhhhhhh

Inmiddels slaapt hij in een groot bed (het eerste deel van de nacht)
Zal nog wat foto's plaatsen van mijn ventje!

Lekker samen lachen...

Gek doen.....oh...kan hem wel platknuffelen als ik dit koppie zie

haha, lekker chocolade eten...

hey bed....waar heb je Chris gedaan????

Zo ik heb mijn best mijn nieuwe topics weer gedaan....

gruz pascal

wat een heerlijk ventje is die Chris toch!
En wat betreft het moeilijk los kunnen laten,meid,ik weet precies wat je bedoeld!
Delano mag in maart naar de psz,en zie er nu al tegenop,haha.
Ik denk dat de 'laatste' ,aannemend dat dat bij jullie ook het geval is,altijd moeilijk los te laten is!
Het gaat zo vreselijk snel en ik heb vaak het gevoel dat de tijd me tussen de vingers door glipt!
Pfff,daarom alleen zou ik zo voor nummertje drie gaan,maar ja,dan blijf je aan de gang!

Groetjes Tanja

Hey pascal en tanja, ze gaan toch niet 5 dagen per week naar de psz? Waarschijnlijk 2 dagdelen in de week. Dat betekend nog 12 dagdelen en 7 avonden in de week dat ze lekker bij jullie zijn! Ze gaan het vast heerlijk vinden! (en na een tijdje jullie vast ook wel, weer even een moment voor jezelf of om het huis even bij te werken)
Liefs Nelleke

Tja Nelleke...zo voelt dat bij "de laatste"...
Sam en Mick zijn gewoon met 2,5 jaar naar de PSZ gegaan.
Tuurlijk was het de eerste paar keer spannend, maar ik deed dat met veel plezier.
Nu met de laatste voelt alles anders.
Het is steeds afscheid nemen van allerlei dingen. Dingen waar je niet altijd aan toe bent, maar je weet dat het nooit meer komt. Afscheid van je laatste zwangerschap, afscheid van je laatste kraamtijd...afscheid van dat heerlijk ruikende babietje..dat plaats maakt voor een geweldige dreumes en peuter...
De kinderwagen wegdoen...het ledikantje opruimen..ga zo maar door.
Je weet dat dit nooit meer terug komt en dat maakt het heel anders als met de andere kinderen

Ik had dagen aangeboden gekregen die mij niet uitkwamen omdat de andere twee dan juist vrij zijn 's middags, dus voorlopig was er geen plek.
toen heb ik besloten dat het dan na de zomervakantie mocht.
En dat voelt nu heerlijk...al die aandacht nog voor dat mannetje.
Hij is vaak genoeg weg even bij Oma of Opa als ik vrijdagmiddag werk
Er zijn meestal minimaal 4 kinderen elke middag hier...dus hij komt niet te kort..
maar...eerlijk is eerlijk...het is vooral mijn 'geen afscheid kunnen nemen van deze tijd" die deze beslissing heeft genomen...haha...dat geef ik toe!

Maar wacht maar...tot jullie aan de laatste allemaal toe zijn....wil graag horen hoe dat dan voelt..

Pascal

Terug
Bovenaan