Momenteel zit ik in de derde week van de tweede ronde met Clomid. Ik had de laatste weken veel hoofdpijn en dit blijkt ook een van de bijwerkingen te zijn, daarnaast ben ik aangekomen, helaas ook al een minder leuke bijwerking. 2,5 jaar geleden ben ik 10 kilo afgevallen en ik baal ervan dat er nu weer 2 kilo aan zit. Ik let extra goed op wat ik eet, maar naar mijn idee maakt het niet uit het gewicht blijft hetzelfde. Gelukkig is et niet goed zichtbaar. Hebben meer meiden hier last van?
Nu heb ik deze ronde weer ovulatietesten gebruikt van Sensitest vlak voor de eisprong. Ik kon het toch net laten. Ik heb alleen geen eisprong getest. Naar mijn idee heb ik hem wel nu gehad en hebben we goed geklust. Nu bijna twee weken wachten en zien wat het ons heeft gebracht. Ik ben erg benieuwd...
Tot zover de update!
Nu heb ik deze ronde weer ovulatietesten gebruikt van Sensitest vlak voor de eisprong. Ik kon het toch net laten. Ik heb alleen geen eisprong getest. Naar mijn idee heb ik hem wel nu gehad en hebben we goed geklust. Nu bijna twee weken wachten en zien wat het ons heeft gebracht. Ik ben erg benieuwd...
Tot zover de update!