Update controle

Hi ladies,

Vanmiddag ben ik weer naar het zkh geweest voor de controle (i.v.m. bloeddruk). De bloeddruk was stabiel gebleven ten opzichte van vorige week, urine was goed en hartfilmpje ook. Alleen mijn bloedwaarden wezen uit dat mijn nieren het wat zwaar beginnen te krijgen. Ze vroegen of ik genoeg dronk en toen realiseerde ik me dat ik de laatste dagen inderdaad niet heel veel gedronken heb. Dus maar weer bewust wat glazen water drinken per dag om aan mijn vocht te komen.

Het fijne nieuws was dat de arts aangaf dat ze mij met mijn bloeddruk niet langer dan 41 weken door laten lopen. Dat betekent dat het nog max. 1,5 duurt... maar ik hoop eerlijk gezegd op een natuurlijke bevalling. Maar het is fijn om te weten dat er ergens een eind aan komt.

Ik mocht ook de kraamsuites even bekijken en dat vond ik ook heel fijn. Even zien waar ik terecht kom als het zover is. Zag er allemaal goed uit en ik heb nu echt het gevoel dat ik er klaar voor ben. De zuster zei: geniet nog maar even van jullie laatste (of bijna laatste) weekend samen... vanavond dus lekker uit eten geweest, nog een stuk gewandeld en nu heerlijk cocoonen op de bank.

Heb af en toe echt felle pijnscheuten bij mijn baarmoedermond, pffff... Maar ik heb momenteel zoiets van: kom maar op, alles dat erop wijst dat er iets gaat gebeuren is welkom.

Oh enne... de echo wees weer uit dat het toch echt en baby is in mijn buik ;-) hahaha... ik kon het niet meer geloven de laatste dagen. Nou hier weer goede moed verzameld dus!

Liefs

ja idd fijn om te horen dat er een eind datum in zicht is of juist eerder! ik had dat ook.....
maar het fijnste is dat het uit zich zelf begint.

die pijnscheuten van onder heb ik ook gehad.... ooh wat doet dat zeer zeg.

succes met de laatste loodjes

Enne... die pijnscheuten, ging dat over in het serieuze werk? Ik heb het idee dat het vooral de baby is die aan het bewegen is die die pijnscheuten veroorzaken...

nee bij mij niet.... helaas

de ochtend van de dag dat ik aan de gang ging was het ECHT aan het rommelen.
buikpijn en die zakte weer weg, en weer en zakte weer weg.
tussen door en soms tegelijk harde buiken.
en ook met gelijke tussen posens.
zo een uurtje of anderhalf en ineens was alles weer weg.

die middag verloor ik bloed en moest ik mezelf dus melden bij de verloskamers, daar moest ik meteen blijven.
regelmatig harde buiken maar geen pijn/weeen.
maar na 2 uurtjes begonnen de harde buiken pijn te doen, weeen dus......

dat was mijn begin....

Hey Blossom,
Super het allemaal stabiel is gebleven :) Betreft dat vocht... ik heb een glas op het aanrecht of op de eettafel staan zodat ik ook niet vergeet om goed te drinken. Misschien een tip ;)

Wat fijn om te weten dat ze je iig niet langer dan 41 week door laten lopen. Dan weet je een beetje waar je aan toe bent. Al zou het natuurlijk super zijn dat het gewoon natuurlijk begint. Rommelt het al veel bij jou?? Bij mij rommelt het al de hele week en vanacht is het de hele nacht onrustig geweest... Best wel spannend of het doorzet of niet. Ik hoop het zo, want heb ook niet zo'n zin om nog 3week te moeten wachten (ben nu 39wk).

@Marijke, zoals jij het beschrijft heb ik het steeds ook.. Ik hoop dat het een goed voorteken is!! Maarja voor hetzelfde gaat het zo nog 2week door..

Hai Blossom,

Fijn dat je weer goede moed hebt gekregen. En het zien van je baby'tje is daarbij een heel goed hulpmiddel :)

Inderdaad nog maar even lekker genieten van de rust met z'n tweetjes, het wordt straks gewoon hectisch maar heeeeel erg genieten ook!

En ik ken t hoor, je bent er echt aan toe dat de kleine zich aandient, ik hoop voor je dat het snel gaat beginnen!!

Liefs

Terug
Bovenaan