update controle

vanmorgen controle gehad bij de verloskundige..
en ik ben weer helemaal goed gekeurd ik had een super bloeddruk van 140/65 urine was ook helemaal goed..

de kleine is lekker eigenwijs en ligt nog altijd niet ingedaald..
de kleine is zins vorige week niet gegroeid en na aanleiding van dat heb ik aankomende maandag een groeiecho om toch te kijken hoe het precies zit met de groei de klein werd vorige week nog 6 a 7 ponder geschat maar nu 6ponder..

dus dat is even afwachten vind het totaal niet erg kan deze mama in spe nog even spieken voor de bevalling haha
dinsdag moet ik weer voor controle komen tenzij er iets uit de groei echo komt dan moet ik eerder bellen naar de verloskundige

Wat een fijn nieuws dat lichamelijk alles goed gaat met je.
De kleine is misschien niet gegroeid, maar uit je verhaal maak ik op dat je je daar niet echt druk om maakt, dus dan zal dat ook wel positief zijn??

Inderdaad weer een keertje extra spieken ;)

ik maak me er inderdaad niet druk om.. zo lang het maar niet richting 5 pond gaat vind ik het prima..

de kleine heeft ook totaal geen ruimte meer in de buik, me buik staat gespannen als een gek valt zelf de vk op en de baarmoeder kan ook niet meer hoger de billen zitten tegen me ribben aan

wahaha dan heeft ze in ieder geval de ruimte goed benut ;).

Fijn om te lezen dat de meeste spanning nu van je af is gevallen. Maar nu ze je zo goed in de gaten houden is de kans lijkt mij heel klein dat ze de kleine erg gaan laten afvallen.

Hey,
Je baarmoeder hoeft ook niet per se hoger, hij gaat nu wat verder naar voren normaal, daaraan meten ze toch ook de groei?? ik zat nu op 37cm dat terwijl de vorige conrole de baarmoeder ook al tot mn ribben kwam met 35cm..
Hopelijk blijkt de kleine toch te zijn gegroeid op de echo, maar idd met 6pond is niks mis, zolang je kleintje ht verder maar goed doet!!
Succes maandag
Liefs Mj

Mijn buik komt niet verder naar voren omdat me buikspieren te sterk zijn..
Hebben die jaren sporten toch een nadeel
Normaal zou de kleine dan indalen om toch iets meer ruimte te krijgen maar ook dat doet hij niet..

We zullen wel zien wat er uitkomt maak me er niet druk om ze spelen gewoon na aanleiding van mijn geschiedenis op safe..

Terug
Bovenaan