Update Dane

Hey Meiden,

Hier weer even een update over Dane.
Dane is nog steeds wel onrustig.
Hij huilde telkens na de voeding dus ik dacht meteen aan de koemelkallergie.
De kinderarts dacht van niet omdat hij gewoon goed groeide, maar ja dat is onzin Nynke groeide ook goed en had ook allergie.
Ik heb het een paar dagen aangekeken en toen begon de eczeem en omdat niemand me hielp besloot ik zelf Pepti aan te schaffen 25,00 per pak maar dat intresseerde me niet als ik maar verbetering zag.
De onrust na het flesje ging weg hij bleef wel wat onrustig maar minder dan voorheen.

Toch ook maar weer een afspraak gemaakt bij de dokter voor het eczeem.
En ja zij zei ook dat het echt eczeem is, dus maar weer een afspraak maken bij de kinderarts.
Daar zijn we gister geweest hij zei ook meteen eczeem.
We drongen erop aan Pepti vergoed te krijgen en een koemelk allergie test te doen.
Die koemelkallergie test hebben we 28 mei.
Wel wilde hij dat we inplaats van Pepti Neocate voeding gingen geven omdat daar helemaal geen koemelk en eiwitten inzitten.
Die neocate is een klein busje en kost 71 euro!!!
Gelukkig krijgen we die wel op recept.
Maar pff wat een toestanden zeg
Het consultatieburo had in het begin tegen ons gezegd dat als we ook maar iets van een allergie merkte we dit keer niet te lang gingen wachten, nou uitendelijk zijn we een maand verder!!!

Verder doet Dane het wel heel goed hij gaat nu lachen en brabbelen.
Ik had een inbakerzak besteld van puckababy omdat hij zichzelf overdag veel wakker houd.
Gister kwam hij binnen maar hij past er niet in haha!
Dus die moet terug en moet ik een grotere bestellen....

Maar goed nu eerst de allergietest afwachten...

Liefs Stefanie

Fijn dat het goed gaat met Dane. Ook goed dat jullie zelf zijn gaan proberen en dat jullie doorgezet hebben.
Nu hopen dat het zo goed blijft gaan en dat er wat uit de test komt.

Liefs Danielle

wat goed dat je zo vasthoudend bent geweest
zo zie je maar weerdat moederinstinct veel beter is als 3 artsen bij elkaar
ook heel fijn dat dane nu een stuk kalmer is , hoop dat t zo blijft gaan en dat je die peperdure melk helemaal vergoed gaat krijgen

liefs maurilla

He maar...een osteopaat kan je ook vertellen of je kind last heeft van de huidige voeding die je hem nu geeft...Tuurlijk moet je ook echt die testen laten doen, maar een osteopaat geeft je ook meer duidelijkheid omtrent allergien...
Succes!
Groetjes Roos.

Stefanie,

Vervelend dat je eerst zelf moest gaan dokteren, maar goed dat je zo gehandeld hebt. Dikke duim voor jou en een knuf voor de kleine boef!

Hopelijk is al het andere nu achter de rug en ga je de zon tegemoed!

Liefs Lientje

Goed dat je volhield! Erg rot dat je als moeder weer eens niet serieus genomen wordt. Maar petje af dat je volhield!
En nu hopen dat het snel helemaal okee is.

Liefs Irene

Hey,, goed dat je zelf toch actie blijft ondernemen, jij weet wat het is en kent je kind, hier heeft de oudste ook een kma gehad oa, nu gelukkig alleen nog een berkenpollenallergie, ze kunnen er echt overheen groeien.
Wat fijn dat je dure melk nu op recept krijgt, mag ook wel want dat is natuurlijk niet te betalen!
Misschien kun je wachten met een grotere maat inbakerdoek te bestellen, misschien als dit aanslaat dat hij vanzelf weer rustig wordt!!

Nou veel succes en geniet maar van je manneke!

Liefs MJ

Hey,, goed dat je zelf toch actie blijft ondernemen, jij weet wat het is en kent je kind, hier heeft de oudste ook een kma gehad oa, nu gelukkig alleen nog een berkenpollenallergie, ze kunnen er echt overheen groeien.
Wat fijn dat je dure melk nu op recept krijgt, mag ook wel want dat is natuurlijk niet te betalen!
Misschien kun je wachten met een grotere maat inbakerdoek te bestellen, misschien als dit aanslaat dat hij vanzelf weer rustig wordt!!

Nou veel succes en geniet maar van je manneke!

Liefs MJ

Terug
Bovenaan