Hey Meiden,
Hier weer even een update over Dane.
Dane is nog steeds wel onrustig.
Hij huilde telkens na de voeding dus ik dacht meteen aan de koemelkallergie.
De kinderarts dacht van niet omdat hij gewoon goed groeide, maar ja dat is onzin Nynke groeide ook goed en had ook allergie.
Ik heb het een paar dagen aangekeken en toen begon de eczeem en omdat niemand me hielp besloot ik zelf Pepti aan te schaffen 25,00 per pak maar dat intresseerde me niet als ik maar verbetering zag.
De onrust na het flesje ging weg hij bleef wel wat onrustig maar minder dan voorheen.
Toch ook maar weer een afspraak gemaakt bij de dokter voor het eczeem.
En ja zij zei ook dat het echt eczeem is, dus maar weer een afspraak maken bij de kinderarts.
Daar zijn we gister geweest hij zei ook meteen eczeem.
We drongen erop aan Pepti vergoed te krijgen en een koemelk allergie test te doen.
Die koemelkallergie test hebben we 28 mei.
Wel wilde hij dat we inplaats van Pepti Neocate voeding gingen geven omdat daar helemaal geen koemelk en eiwitten inzitten.
Die neocate is een klein busje en kost 71 euro!!!
Gelukkig krijgen we die wel op recept.
Maar pff wat een toestanden zeg
Het consultatieburo had in het begin tegen ons gezegd dat als we ook maar iets van een allergie merkte we dit keer niet te lang gingen wachten, nou uitendelijk zijn we een maand verder!!!
Verder doet Dane het wel heel goed hij gaat nu lachen en brabbelen.
Ik had een inbakerzak besteld van puckababy omdat hij zichzelf overdag veel wakker houd.
Gister kwam hij binnen maar hij past er niet in haha!
Dus die moet terug en moet ik een grotere bestellen....
Maar goed nu eerst de allergietest afwachten...
Liefs Stefanie
Hier weer even een update over Dane.
Dane is nog steeds wel onrustig.
Hij huilde telkens na de voeding dus ik dacht meteen aan de koemelkallergie.
De kinderarts dacht van niet omdat hij gewoon goed groeide, maar ja dat is onzin Nynke groeide ook goed en had ook allergie.
Ik heb het een paar dagen aangekeken en toen begon de eczeem en omdat niemand me hielp besloot ik zelf Pepti aan te schaffen 25,00 per pak maar dat intresseerde me niet als ik maar verbetering zag.
De onrust na het flesje ging weg hij bleef wel wat onrustig maar minder dan voorheen.
Toch ook maar weer een afspraak gemaakt bij de dokter voor het eczeem.
En ja zij zei ook dat het echt eczeem is, dus maar weer een afspraak maken bij de kinderarts.
Daar zijn we gister geweest hij zei ook meteen eczeem.
We drongen erop aan Pepti vergoed te krijgen en een koemelk allergie test te doen.
Die koemelkallergie test hebben we 28 mei.
Wel wilde hij dat we inplaats van Pepti Neocate voeding gingen geven omdat daar helemaal geen koemelk en eiwitten inzitten.
Die neocate is een klein busje en kost 71 euro!!!
Gelukkig krijgen we die wel op recept.
Maar pff wat een toestanden zeg
Het consultatieburo had in het begin tegen ons gezegd dat als we ook maar iets van een allergie merkte we dit keer niet te lang gingen wachten, nou uitendelijk zijn we een maand verder!!!
Verder doet Dane het wel heel goed hij gaat nu lachen en brabbelen.
Ik had een inbakerzak besteld van puckababy omdat hij zichzelf overdag veel wakker houd.
Gister kwam hij binnen maar hij past er niet in haha!
Dus die moet terug en moet ik een grotere bestellen....
Maar goed nu eerst de allergietest afwachten...
Liefs Stefanie