Update... de volgende ronde

A

Anoniem

Guest
Nou dames.. de weg in het ziekenhuis kan ik inmiddels dromen. Bij de polikliniek naar binnen. Naar de lift het trappenhuis in en dan twee trappen naar boven. Meteen rechts en je dan melden aan de balie... Je kunt natuurlijk ook met de lift naar boven

Deze week ben ik dus echt om de dag naar het ziekenhuis geweest. Aangezien ze dus niet weten hoe mijn cycles precies verloopt willen ze deze zo goed mogelijk in kaart brengen. Dag 3 met de clomid begonnen en vanaf dag 10 om de dag naar het ziekenhuis.
Dag 10 nog niks te zien
Dag 13 was mijn ei 13 mm
Dag 15 was mijn ei 17 mm
Dag 17, vandaag is mijn ei 21 mm...

Jawel hoor maandag mag ik weer gewoon terugkomen... Pffff hoe ga ik dat toch allemaal uitgelegd krijgen op het werk??? Daar weten ze namelijk van niks. Aangezien ik nu nog gewoon fulltime werk en ongeveer een uur moet rijden voordat ik bij het ziekenhuis ben gaat daar best wel behoorlijk wat tijd inzitten. Twijfel vaak gewoon of ik het niet moet zeggen. Wat zullen jullie doen??
Aan de andere kant hoef ik het ook helemaal niet te zeggen...

De arts was gelukkig heel positief en ik reageer goed met eigenlijk maar 50 mg clomid. Ze hoopt dat het na deze maand niet meer nodig is maar dat weten we natuurlijk pas over een paar weken. Eerst krijgen we een druk wekeend voor de boeg met flink was kluspartijen.
Maandag weer terug voor een echo en hopelijk zien ze dat dat mijn ei geweest is. Is dat niet zo dan zal ik wel weer een spuit krijgen. Daarna mogen we ongeveer twee weekjes in spanning afwachten... Mocht het niet raak zijn dan hoop ik in iedergeval dat ik niet meer zo vaak naar het ziekenhuis hoef te komen..

Weet echt niet wat ik nog allemaal moet verzinnen op mijn werk... pffff

Liefs Missy

Beste Missy,

Gemig, wat een gedoe! Wens je echt heel veel sterkte.
Ik weet niet of je in een grote of kleine organisatie werkt, in wat voor ´n functie en wat voor een contact met jeleidinggevende. Anders zou ik het zeker vertellen.
Want neem je nu steeds vrije dagen op? Da's ook zonde! Eerlijk zijn, niemand gunt jou dit.

succes met alles joh,

liefs

Ik werk in die zin in een grote organisatie, maar een klein team. Ik heb bij mijn baas aangegeven dat ik aan een onderszoek mee doe en dat is in bepaalde mate ook zo.
Aangezien in PCOS heb en eigenlijk te veel overgewicht zouden me niet helpen. Dankzij een onderzoek nu wel een half jaar....

Ik hoef geen verlof in te leveren. Het is allemaal de baas zijn tijd. Mijn gezondheid gaat immers voor. Zijn veel te bang dat ik uitval...

hey

Ik zou er voor kiezen om het te vertellen op je werk... Lijkt me in alles een stuk makkelijker!

Succes.

Hoi,

Wat een gedoe allemaal, maar laat je niet tegen hoouden. Welke ronde is dit voor jou?

Hier gaat het nu langzaam aan spannend worden. Heb een drukke week vorige week gehad met allemaal ziekenhuisbezoeken. Steeds weer een echo om te kijken hoe mijn eitje eruit ziet. Gelukkig heeft die het goed gedaan en vandaag weer geweest. Hij is nu ook uitzichzelf gesprongen en daar hebben ik dus al geen spuit meer voor hoeven te krijgen. Nu moet ik woensdag/ vrijdag en maandag weer bloedprikken om te kijken of het ook een goed eitje is geweest. Dan is het afwachten of mijn menstruatie komt. Zo niet en ik ben 2 weken overtijd dan moet ik een afspraak maken bj de dokter. Komt die wel wel, wat we niet hopen dan heb ik alweer een nieuw recept van de clomid hier klaar liggen en dan dag 14 weer komen voor een echo. En dan zal de molen wel weer van voor of aan beginnen.

hey meis..

meestal is er op je werk een vertrouwens persoon waar je naar toe kan gaan als je ergens mee zit waardoor het op het werk niet zo lekker gaat of dat je dus vaak weg moet..
die persoon mag niks zeggen tegen andere maar ze weten er dan wel van op je werk. en kunnen ze er rekening mee houden.

dat zou ik wel gedaan hebben altans..

nou succes..

liefs...xx

Terug
Bovenaan