update Dean

Dean ligt nog steeds aan de zuurstof .Zijn saturatie is nu ongeveer 82 en dat is te laag.Verder word hij om de 3 uur vernevelt,2x per dag prednison en 6x per dag zout oplossing in zijn neus en 3 x per dag andere neusdruppels.Vannacht heeeft hij goed geslapen en ik ook!Ik ben vannacht wakker geworden toen ik gerommel hoorde .De nacht zuster heeft de kamer en zijn bed versierd en kadootjes neergelegt.Ik zei   al dat ik dat leuk vond maar dat ik mijn twijfels had of het bleef hangen.En van morgen vroeg werd ik wakker door gebrabbel .Toen ik naar hem keek zag ik 1 bende hij had de papieren slingers die aan zijn bed hingen compleet vernield versnipperd en in en rond zijn bed gesmeten.Samen hebben we in een deuk gelegen.Hij mag dus nog niet naar huis voordat hij een hele dag van de zuurstof af is.
groetjes Chantal

Zo zeg, dat is nogal een lijstje van wat hij allemaal toegediend krijgt.
Moest wel lachen om die versnipperde slingers, haha. HIj zal wel gedacht hebben: weg met die zooi, dat was er gisteren ook nog niet! Wel lief van de verpleging trouwens.

Hebben ze een prognose van wanneer hij weer zonder zuurstof zou kunnen, of is daar nog helemaal niks van te zeggen?

Veel beterschap voor je jarige mannetje!

Ellen mv Julian

We hebben nog geen idee wanneer de zuurstof stopgezet word.Verder weten we ook niet wat de toekomst brengt Dean is vanaf zijn geboorte al aan het sukkelen met refux hevig eceem en de nodige voedings allergieen.Dearts vertelde dat ze het tot de leeftijd van 4 peuter astma noemen.Na 4 jarige leeftijd spreken ze over permanente astma.

Allereerst gefeliciteerd met Dean! Wat  vervelend dat hij weer in het ziekenhuis ligt. Hopelijk wordt hij weer snel beter en mag hij weer mee naar huis. Sterkte!

Groetjes,
Nelly mv Dean

Och och het zit jullie niet mee. Wat een rot situatie! Geef hem maar een dikke knuffel en ook voor jouw. Echt niet leuk een verjaardag in het ziekenhuis, petje af voor de verpleging wat een lieverds!

Liefs Nanda

owww nee nog zo’n dreumesje in het ziekenhuis...

Van harte met je verjaardag Dean. Ik hoop voor je dat je snel opknapt. Veel sterkte allemaal, kom maar weer snel thuis. Liefs!

hoi hoi

allereerst gefeliciteerd!!!!!!
met je mooie manneke en laat je vandaag maar extra verwennen en geniet van alle aandacht.....

enne wbt die slingers gewedlig.. ws houdt hij meer van confetti!!!

dikke kus van hier en beterschap!!!

gr tobi

Terug
Bovenaan