update Dinand

Hoi,

Dinand is morgen alweer een week oud.
Mijn kraamhulp zal dan ook voor het laatst zijn, vandaag is mijn mannetje weer gaan werken dus langzaam wordt alles weer normaal, en zal ik het echt zelf moeten gaan doen met me kindjes.
Aan de ene kant vind ik het een beetje eng, maar aan de andere kant ook wel weer lekker me eigen ritme opbouwen en lekker zelf me huisje weer een beetje bijhouden, al ben ik bang handen te kort te hebben hahaha!!!! maar het gaat vast wel voegen denk ik.

Wel werd Dinand zijn linker armpje veranderde steeds van kleur, tot dat hij gister helemaal paars werd na wrijven ging het weer weg maar toch geschrokken.
Vanmorgen kwamen ze voor het hielprikje ik het verhaal verteld maar zij vond het er mooi uitzien en zag niet wat ik bedoelde, ook de kraamhulp zag niks.
Toen werd vanmorgen zijn arm weer paars, me schoonmoeder was erbij en ik riep meteen de kraamhulp zodat zij ook kon zien wat ik bedoelde.
Meteen alarm geslagen de huisarts kwam, direct door naar de kinderarts.
Wat blijkt, zijn sleutelbeen is gebroken al vanaf de geboorte maar dit hadden ze niet ontdekt.
Als zijn schoudertje nu een beetje knel komt loopt er geen bloed meer in zijn arm.

Niks ernstigs en het geneest vanzelf, we moeten alleen heel voorzichtig doen met zijn armpje.
Zielig he!!!! maar gelukkig heeft hij er niet zoveel last van en is hij een tevreden kindje.

Volgende week donderdag weer terug naar de kinderarts voor controle.

Al met al viel het dus mee, alleen hakt het er wel even in en schrik je toch!

Liefs Mirella

Ooo, wat zielig voor het kereltje.
Is het tijdens de bevalling gebroken ?
Gelukkig dat jullie het nu weten, en voorzichtig met hem zijn ( gebeurt anders ook wel).

Groetjes ....

Oef dan schrik je inderdaad. Gelukkig weten jullie nu wat er aan de hand is.

Het zal best even wennen zijn om alleen thuis te zijn. Hier loopt het soms ook nog niet. Moet ik Bas voeden en brood maken voor Tess die nog naar de peuters moet. Gelukkig vandaag de laatste keer, dan hebben we iets meer rust :)

Geniet van je kindjes.

Liefs Nanda

Terug
Bovenaan